Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Eller andre søtsaker? Og hvorfor? Er du slank? Trener du mye?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Hver dag. Er sukkeravhengig tror jeg, MÅ liksom ha den sukkerboosten nÅr jeg blir sliten og trøtt. Jeg veier 15 kilo for mye og trener ikke siden jeg har ME.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Jeg er slank, men har startet med trøstespising hver dag. Har det ikke så greit no om dagen.
3 er nok! Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Hver dag. Fordi jeg liker det. Det synes nok litt på vekta mi, kunne gjerne gått ned noen kilo, ja. Dessverre klarer jeg ikke slutte å spise sjokolade. Jeg elsker sjokolade!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Eller andre søtsaker? Og hvorfor? Er du slank? Trener du mye? Hver dag. Fordi jeg er avhengig. Langt i fra. Nei.
Gemini77 Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 På fredager og lørdager. Jeg trener 3 ganger i uka og veier 64 kg og er 180 cm høy.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 søtsaker? Oftest litt hver dag. Og hvorfor? Avhengig Er du slank?Ja Trener du mye? Nei
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Eller andre søtsaker? Og hvorfor? Er du slank? Trener du mye? Så godt som hver dag. Fordi jeg synes det er godt. Jeg er normalt slank, ja. Har en bmi på 21 (170 cm og ca 62 kg). Trener 2-3 ggr i uka. men har samme fasong og samme vekt som da jeg spiste det samme uten å trene.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 N gang eller to i uka, fordi det er godt. Er ikke så slank nå pga graviditet:-) Trener to tre økter i uka...E
Eeniemeenie Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Eller andre søtsaker? Og hvorfor? Er du slank? Trener du mye? Huff, når jeg har lyst på, hehe Men heldigvis ikke hver dag da, kanskje 2 dager i uken Sto litt potetgullrester her på søndag, så spiste litt av det selvom det ble altfor mye snop i helgen Prøver å trene 3-4 dager i uka, 21 i BMI, så normal vekt :-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Inkl. chips, kjeks og slik spiser jeg godteri 1-2 ganger i mnd når det ikke er jul eller ferier. Og det er max! Jeg slanker meg, så det er knapt frivillig Jeg er ikke slank, har 10-11 kg igjen til målet. Jeg trener minst 7 ganger i uka, treninga mi er sykling på trimsykkelen hjemme i stua, ikke verre
LuksusLiv Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Jeg prøver å begrense det til helg, men ofte blir det hele helgen, dvs fredag, lørdag og søndag. Ikkje bra! Hvorfor? Fordi det er godt og jeg klarer ikke la være, hehe.... Jeg er slank, har BMI på 20.55 og trener 3-4 ganger i uka. Tror jeg er velsignet med høy forbrenning i utgangspunktet, heldigvis.;P
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Jeg og samboeren har inngått veddemål om å være godterfri helt til påske, utenom lørdager. Han trenger å slutte å spise potetgull hver dag og jeg trenger å slanke meg etter et svangerskap med mye god mat og stillesitting grunnet bekkenløsning. Nei, men håper å bli det Går ofte turer og skal begynne med rockering etter barseltiden.
Gjest Siklerotte Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 I hodet mitt spiser jeg hver dag, i virkeligheten spiser jeg kanskje en gang i mnd. - hver andre mnd., men da spiser jeg mengder, så jeg kan gjøre opp for tapt tid.
PeppaPig Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 Jeg prøver å kun spise godis og søtsaker i helgene, men i det siste har det sklidd litt ut og jeg har spist søtsaker hver dag. Jeg tror jeg gjør det fordi jeg betrakter det som "kos". Jeg ser ikke på meg selv om slank. Jeg har bilring(er) og kunne hatt godt av å gå ned 5-10kg. Jeg begynte å trene igjen på søndag (etter et treningsopphold på nesten 1år), og har som planer å trene 3-4 ganger i uka. Lurer på om jeg skal gjøre som #13 og inngå veddemål med mannen. Kjenner konkurranseinstinktet slå inn allerede
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Hver dag/ annenhver dag Helt hekta 1.70 høy, 73kg Trener 2 gr i uka
Gjest Kira 1+1 underveis Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 For øyeblikket spiser jeg godteri (dvs sjokolade) hver eneste dag... dessverre! Hovedgrunnen er nok fordi jeg er helt hektet på sjokolade i dette svangerskapet:) Når jeg ikke er gravid spiser jeg litt godteri i ny og ne, og er ganske så normal i kroppen. Har ikke trent siden videregående skole, men går tur med bikkja omkring 3-4 ganger pr dag. Så det teller vel som litt trening:)
Gråsonen Skrevet 8. februar 2012 #18 Skrevet 8. februar 2012 Omtrent adri! Hvis jeg spiser godis er det 70% eller høyere mørk sjokolade. Et par-tre ruter Drikker ALDRI brus, kun farris. Trener 4 ganger i uka er 1.60 høy og veier 55 kg. Har gått ned over 30 kg på 1 år ved å holde meg langt unna sukker!
IreneUtålmodig Skrevet 8. februar 2012 #19 Skrevet 8. februar 2012 Hver lørdag + bursdager, hadde jeg ikke endret livsstilen så hadde det vært 3-4 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #20 Skrevet 8. februar 2012 Godis hver dag, flere ganger om dagen. Og brus hver kveld. Er alt for tynn, men legger aldri på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå