Gå til innhold

Erfaring med Solvipect slimløsende hostesaft for å bli lettere Gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd dette? Og har dere blitt gravid.?

 

Har gått til innkjøp av dette denne pp etter 27 pp uten klaff, er desperat etter å prøve alt nå, og ble tipset av å prøve dette av en venninne som hadde 36pp bak seg og hun ble gravid på 1pp med Solvipect.

Dette skal vist gjøre eggløsningsslimet tynnere, og derfor skal det da bli lettere for sæden å nå fram til målet.

Jeg har ekstremt mye og tykk eggløsningsslim, og den er mye mye tykkere enn de forrige gangene jeg prøvde å bli gravid, da gikk det på 1 og 2pp,

så det kan jo være noe i det..er veldig spent på om det gir reslutat denne mnd.

 

Venter spent på svar fra dere som har prøvd dette, uansett resultat-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har prøvd dette? Og har dere blitt gravid.?

 

Har gått til innkjøp av dette denne pp etter 27 pp uten klaff, er desperat etter å prøve alt nå, og ble tipset av å prøve dette av en venninne som hadde 36pp bak seg og hun ble gravid på 1pp med Solvipect.

Dette skal vist gjøre eggløsningsslimet tynnere, og derfor skal det da bli lettere for sæden å nå fram til målet.

Jeg har ekstremt mye og tykk eggløsningsslim, og den er mye mye tykkere enn de forrige gangene jeg prøvde å bli gravid, da gikk det på 1 og 2pp,

så det kan jo være noe i det..er veldig spent på om det gir reslutat denne mnd.

 

Venter spent på svar fra dere som har prøvd dette, uansett resultat-)

Jeg har brukt BISOLVON tre ganger... fått 2 på 1 pp og en på 3 pp... så tror ikke det var noen hindring ihvertfall!!! Har ellers høy alder og høy vekt, så egentlig oddsene i mot meg! Lykke til! Håper du får det du ønsker deg!!! : )

Tok forresten FULL dosering, startet noen dager før eggløsning får å ha effekt under denne... ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre å bruke natt lys olje kapsuler....... det er veldig godt å lage tynn eggløsningsslim ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig: tok du bisolvon etter el, og evt hvor lenge etter? Prøvde tabl denne pp, men turte ikke ta tabl etter at jeg hadde hatt el. Kanskje dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg brukte solvipect i september og ble gravid med en gang!

Mistet i uke 6,men er sikker på at hostesaften virket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte solvipect hostesaft 20 ml tre ggr daglig fra CD 6 til el dag. Hadde 4 pp uten klaff, men da på denne 5pp klaffet det. Mistet i uke 8. Brukte solvipect hostesaft forrige gang jeg prøvde å bli gravid og da satt spira og han er nå 2,5 år. Det klaffet begge de mnd jeg tok i bruk solvipect, så jeg har trua;-)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykkelig: tok du bisolvon etter el, og evt hvor lenge etter? Prøvde tabl denne pp, men turte ikke ta tabl etter at jeg hadde hatt el. Kanskje dumt?

Heisann Ariel! : ) Jeg tok kun Bisolvon til den dagen jeg hadde forventet el. Hadde selvfølgelig samleie i samme periode... det minsker motstanden for svømmerene, så lite hensiktsmessig og ta det altfor lenge vil jeg tro...? Er ihvertfall sikker på at det ikke var noen ulempe, da oddsene mine som sagt ikke var de beste. Har i dag tre rimelig tette små : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS! Ariel... jeg brukte flytende Bisolvon for voksne, max dosering. Vet ikke om doseringen er annerledes på tablettene???

Lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar lykkelig:) jeg tok 3 tabl daglig, tror det var maks dose.

Kommer til å bruke det neste pp også hvis det ikke går nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar lykkelig:) jeg tok 3 tabl daglig, tror det var maks dose.

Kommer til å bruke det neste pp også hvis det ikke går nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd dette? Og har dere blitt gravid.?

 

Har gått til innkjøp av dette denne pp etter 27 pp uten klaff, er desperat etter å prøve alt nå, og ble tipset av å prøve dette av en venninne som hadde 36pp bak seg og hun ble gravid på 1pp med Solvipect.

Dette skal vist gjøre eggløsningsslimet tynnere, og derfor skal det da bli lettere for sæden å nå fram til målet.

Jeg har ekstremt mye og tykk eggløsningsslim, og den er mye mye tykkere enn de forrige gangene jeg prøvde å bli gravid, da gikk det på 1 og 2pp,

så det kan jo være noe i det..er veldig spent på om det gir reslutat denne mnd.

 

Venter spent på svar fra dere som har prøvd dette, uansett resultat-)

 

Har ikke så mye erfaring, men jeg prøvde den en av de siste prøveperiodene uten hell, og synes det var helt jævli, tortur rett og slett. Så personlig har jeg ingen tro på det... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg prøvde det for noen PP siden, og ble ikke gravid. Men det er jo mye som skal klaffe..

Jeg har lest litt forskjellig om hvor lenge man skal ta det, tiden rundt EL landet jeg på.

 

Jeg har lest at en ikke skal ta det etter EL, da det kan hindre egget fra å feste seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar lykkelig:) jeg tok 3 tabl daglig, tror det var maks dose.

Kommer til å bruke det neste pp også hvis det ikke går nå :)

Lykke til Ariel!! Ønsker deg sØvnlØse netter med magevondt, gulp, klesvask, og tannlØse smil!!!! ; )

God helg!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...