Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Så mange sliter med å bli gravide og prøver all slags metoder, men her sitter jeg, ufrivillig gravid og skal ta abort Skulle ønske at en som prøvde å bli gravid skulle fått muligheten istedet!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 og jeg mistet mitt barn 6 uker gammel og begravet det i går, ønsket det av hele mitt hjerte. Livet er ikke enkelt for noen av oss.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Om du virkelig mener det så føder du barnet og adopterer det bort til noen som er barnløse.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Ja livet er ikke rettferdig, men som en sa over mener du det bærer du frem og adopterer det vekk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Vær litt tøff og adopter barnet vekk heller enn å abortere det vekk.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Nå må dere gi dere det er da ikke sikkert at HI er i en posisjon hvor hun kan bære fram et barn. Derfor er det ikke sikkert at adopsjon er en mulighet. Det kan hende HI har en jobb som hun ikke kan gå gravid i (når hun ikke selv skal ha barnet senere) Det kan hende hun går på medisiner som en ikke kan ta når man er gravid men er avhengig av. Det kan hende HI er en av oss som blir veldig syk under en graviditet. Eller rett og slett ville funnet det utrolig vanskelig å bære fram et barn for så å gi det fra seg men absolutt ikke har mulighet til å ta seg av det. Man blir tross alt mye mer knyttet til et barn over 9 mnd en over 6-10 uker. (jeg antar at om man så tar abort i uke 12 har man ikke vist man var gravid så lenge siden man stort sett er 4+ uker på vei når man finner ut.) Det kreves nok en stor styrke å bære fram et barn og så gi det til noen andre. Stor ære til de som klarer det, men jeg kan forstå at det må være veldig vanskelig. Jeg er selv i den situasjonen at om jeg blir gravid så må jeg ta abort. Selv om jeg har sagt at jeg aldri kunne gjennomført en abort ville jeg ikke hatt et valg. (så håper aldri jeg kommer dit.) Dette fordi jeg under to svangerskap har vært fryktelig syk, lange sykehus innleggelser og nesten strøket med. å være borte fra mine to som trenger meg i mnd vis er jo lite aktuelt. å sette livet mitt på fare for et barn til når jeg har to som trenger mamman sin er uaktuelt. Hadde jeg gått gjennom det så hadde jeg også beholdt barnet. ) mnd med smerte og slit og så gi bort barnet etterpå hadde jeg ikke klart om jeg så visste at det egentlig var til det beste for alle 3 barna. Det er enkelt å sitte å si at man kan jo bære fram og adoptere bort. men det krever mye av den gravide både fysisk og psykisk så det er nok ikke så lett når det kommer til stykke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå