Gå til innhold

Dere som tjener mye penger.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva jobber dere egentlig som? :)

med god lønn mener JEG over 500 000. Og helst ikke turnusjobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen min jobber som økonomisjef, han tjener 900 000,- i året, rundt regnet. :)

Skrevet

Produktsjef medisinsk firma. Rundt 600.000-700.000 avhengig av bonuser.

Skrevet

Mannen min er innkjøpsansvarlig, han jobber 7-15.30

 

Jeg er butikksjef og jobber stort sett 8-16, men det blir en del overtid ved sykdom, i sesong osv.

Skrevet

Kan dere si noe om utdanning og erfaring?

 

Jeg har kun cand.mag + halvferdig hovedfag. Mangler innlevering av hovedoppgaven, men har startet på nytt nå.

 

Har ca 15 års leder erfaring, men tjener desverre lite. ca 480 000 i året.

 

Hva har dere av bakgrunn som tjener over 500 000 i grunnlønn?

Skrevet

Kan dere si noe om utdanning og erfaring?

 

Jeg har kun cand.mag + halvferdig hovedfag. Mangler innlevering av hovedoppgaven, men har startet på nytt nå.

 

Har ca 15 års leder erfaring, men tjener desverre lite. ca 480 000 i året.

 

Hva har dere av bakgrunn som tjener over 500 000 i grunnlønn?

Mannen min som jobber som økonomisjef er utdannet revisor, jobbet som det noen få år før han begynte som økonomisjef.

Skrevet

Kan dere si noe om utdanning og erfaring?

 

Jeg har kun cand.mag + halvferdig hovedfag. Mangler innlevering av hovedoppgaven, men har startet på nytt nå.

 

Har ca 15 års leder erfaring, men tjener desverre lite. ca 480 000 i året.

 

Hva har dere av bakgrunn som tjener over 500 000 i grunnlønn?

 

Når ble 480 000 i året lite??

Skrevet

Advokatfullmektig i staten.500 000 i året nå, men kommer til å gå opp endel de neste årene. Utdannet jurist for to år siden :)

Skrevet

Førskolelærer som har hatt familiebarnehage ( 10 barn og ansatt) 750 000 i året!

Skrevet

Jeg er innkjøpsrådgiver.

Har en lønn på "bare" 475.00,-, men nå har jeg akkurat begynt.

Tror de fleste av kollegaene mine har over 500.000,-

Skrevet

Jeg jobber som analytiker.

Utdannet siviløkonom med master.

Tjener drøye 500.000

Skrevet

Jobber i HR avdelingen som personalekoordinator i oljefirma.

Har 490.000.

Skrevet

Jeg er sivilingeniør, jobber som analytiker, 10 års erfaring, tjener ca 750 000 i året. Bonus på 10-30 000 kr kommer i tillegg.

Skrevet

Selger. Tjener ca 770 000 pr år

Skrevet

IT selger. Tjener rundt 700 000 i året, avhengig av bonus

Skrevet

Siviløkonom med master. Jobber som prosjektleder. Ca. 550.000.

Skrevet

diplomøkonom med master fra BI - Jobber som it-selger, tjener opp mot en mill inkl bonuser. Arbeidstid 0800 - 1500

Skrevet

Cand. Scient. i informatikk. Tjener ca. 540.00,- i en offentlig stilling. Ca. 10 års arbeidserfaring. (Ja, jeg vet det egentlig ikke er mye innen IT, men hun sa over 500k :P).

Skrevet

Juridisk rådgiver i privat sektor, tjener ca 500 000

Skrevet

Cand. Scient. i informatikk. Tjener ca. 540.00,- i en offentlig stilling. Ca. 10 års arbeidserfaring. (Ja, jeg vet det egentlig ikke er mye innen IT, men hun sa over 500k :P).

 

Vi legger på en null, vi, og sier 540.000,-, vi... Det er ikke så lett med tall, vet dere! ;) (*tvinne håret*)

Skrevet

Planlegger i olje/gass prosjekter. Cand mag +master i organisasjonsfag (myke fag) 5 års erfaring, 600 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...