Gjest irismor Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Var hos frisøren i går og klipte av halvmeter'n med hår. Da kom jo krøllene for fullt. Frisøren brukte rettetang på håret og frisyren ble super. Men etter en omgang i dusjen i dag så har krøllene kommet tilbake Så nå ser jeg jo ut som Annie (bortsett fra at jeg ikke har rødt hår). Trenger å kjøpe meg en rettetang. Så trenger tips om merke, pris og forhandler.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 GHD rettetang og produkter for varebehandling av hår.
min<3 Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Ghd absolutt det beste. Koster ca 2000, noen ganger er det kampanjer og da følger det feks med en hårføhner. Mange frisører fører merket. Jeg er kjempefornøyd.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har krøllete tykt hår og har prøvd flere merker rettetenger, og de som koster 298,- på elkjøp er virkelig helt umulig å rette ut krøller med altså. De fungerer bare på dem som har litt fall i håret de vil slette ut... Jeg har investert i en ghd og det holder å rette over håret en gang så er det slett, med de billige må jeg rette 4-5 ganger og enda er det frizzy. GHD, ingen over, ingen ved siden!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Kjøpte en som midlertidig nødløsning på europris til 50kr, og den overgår alt annet jeg har prøvd. Dermed ble det ikke midlertidig likevel. Den er like god som ghd sin.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Satt tilfeldigvis og tittet på denne siden i sted, så linker til den i tilfelle det er til hjelp for deg. Cover Brands – GHD
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 Om du bestiller fra utlandet må du være klar over at ghd er den tangen med flest etterligninger på markedet. Det er altså veldig mange falske ghd-tenger å få kjøpt. Pass på å handle fra et sted du er sikker på at det er riktig tang, det er gode garantier på disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå