Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har nettopp fått vite at jeg er gravid med barn nr 2. Litt raskere enn forventet, men kos likevel:) Er bare 6 uker på vei, men tankene snurrer jo fort.. det kommer bare til å være 19.mnd mellom de to, terminen nå er i begynnelsen av oktober, og spørsmålet er da: Bør jeg ha søskenvogn? Noen der ute som kan anbefale noen bra søskenvogner? :-)
kvinnen88 Skrevet 28. mai 2012 #2 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har nettopp fått vite at jeg er gravid med barn nr 2. Litt raskere enn forventet, men kos likevel:) Er bare 6 uker på vei, men tankene snurrer jo fort.. det kommer bare til å være 19.mnd mellom de to, terminen nå er i begynnelsen av oktober, og spørsmålet er da: Bør jeg ha søskenvogn? Noen der ute som kan anbefale noen bra søskenvogner? :-) . Gratulerer her kommer det til å bli ca 20 mnd imellom åre 2 gutter. Dette vogn dilemma e jeg oppi selv. Storebror kommer til å være litt i bhg her, så vet ikk om søskenvogn vil bli så mye brukt. Men allikevel, er det svært praktisk. De vognene jeg har sitt på er billige og på brukt markedet. Babytravel, carena double swing o emmaljunga twin nitro. Noen som har disse?
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2012 #3 Skrevet 28. mai 2012 Hvis dere bruker vogna mye i det daglige, til og fra barnehage, butikk, er flinke til å ut å trille tur+++ er det helt sikkert lurt med søskenvogn. Her er det 23 mnd mellom, eldste vil som regel helst gå selv, og vi har god bæresele+ ståbrett, det holder i massevis til vårt bruk:-) Men vi kjører bil til både barnehage og butikk, og går som oftest turer hvor barna fint kan gå selv.
ROFL Skrevet 28. mai 2012 #4 Skrevet 28. mai 2012 Jeg har 19mnd. mellom mine eldste, og det var gull verdt med både bæresele og en phil&teds vogn.
kvinnen88 Skrevet 28. mai 2012 #5 Skrevet 28. mai 2012 Ja, vi kjører og som regel bil her at å frem. Men om jeg finner en meget billig brukt så ser jeg at det kan bli praktisk lille gutt her er slik at han skal absolutt ikke gå i samme retning som vi. Dette kan såkalt forandre seg. Men uansett , kjekt å ha i tilfelle han blir trett av å gå selv. Har dere hørt noe om emmaljunga sin twin nitro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå