Kose-KU Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Hvor lenge kan de sitte i vippestol av gangen når de er veldig små?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Om den kan legges helt flat kan de begynne fra dag 1, men kanskje ikke så mange minutter av gangen den første mnd.
sillyfilly og Olivia Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 jeg brukte den fra dag 2 eller 3.. Hjemme altså. Så hun var kanskje en uke. Hun lå ikke så lenge av gangen da..
Kose-KU Skrevet 8. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2012 Takk for svar Noen vippestoler dere kan anbefalle meg? Hva med den som kan settes fast på tripp-trapp-stol?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Takk for svar Noen vippestoler dere kan anbefalle meg? Hva med den som kan settes fast på tripp-trapp-stol? Anbefaler Babybjørn.
Blomstenogmeg Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Vi har den som festes på tripp trapp stol. Veldig fornøyd. Den vipper ikke som en vippestol da. Men veldig grei å sette henne i når vi spiser middag, er da i samme høyde som oss.
Fru Monalisa Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Anbefaler babybjørn på det sterkeste. Jeg hadde en annen, men kjøpte denne uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå