Gå til innhold

Flere som "savner" magen??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 15 uker på vei, og jeg ser fremdeles bare litt oppblåst ut. Har sett slik ut siden uke 10 eller noe... Er andregangs, og synes nesten jeg så større ut forrige gang...

Flere som har opplevd det samme? Må si jeg er *litt* nervøs for at magen ikke vises bedre. Har jo hørt at folk får mage tidligere når de har født før, men det ser ikke ut til å stemme på meg. Hvis jeg trekker inn magen får jeg den helt flat også. Jeg er slank, så det ser egentlig ut som det er tomt inni der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei jeg er 14-4 uker. er 5 gangs fødende. merker ikke noe til magen enda, er litt glad for at jeg kan bøye meg og holde på uten at magen er i veien enda :) magen kommer den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+2 og har litt mage. Er 4 gangen, og må nok begynne med mammabukser. Ikke babymage men livmoren presser nok ting og tang opp og ut :-) har litt mage fra før. Syns det blir så stor overgang til Mammabukser, de har ikke akkurat noe holdinneffekt :o)

Endret av Frk. Nicole
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på begynnelsen av uke 16. Kjenner jeg skulle gjerne hatt litt mindre mage. Har ikke sagt noe på jobb. Men i uke 13 gikk livmor helt opp til navelen så jordmor mente jeg var mye lengre eller at det var flere. Heldigvis hadde jeg vært på ul uka før så viste at jeg var i uke 13 med et gull :-) men flere har kommentert magen min så skal si det nå.:-) er 4 gangs. Men mine to første kom seint. Nr. 2 vokste magen helt enormt i uke 20. Merket forskjell fra morra til kveld. Så den kommer nok snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er midt i uke 16 nå, begynner å se en kul på magen. Jeg er ganske slank, så ser godt at noe er på gang..Men merker så enormt forskjell på morgen og kveld, så tenker at mye av denne "babymagen" fortsatt må være luft. På morgenen er det en liten kul,men på kvelden er den kjempestor og stram som et trommeskinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uke 16 og fikk mage ganske raskt. Men kunne ønske det var hard gravid mage, for der er nok mest tarmene som er preset opp og underhuhudsfett som er presset litt frem. ;)Livmoren kjenner jeg helt opp til navlen nå, så det må klart presse noe oppover. Når det er sagt så er jeg ganske så lav i vekst, 158 fra strøpelesten, så mulig det er derfor jeg har fått tidlig mage i alle mine tre graviditeter. Jeg har ikke så mye plass å gjemme noe heller.. ;)I tillegg var jeg absolutt ikke noe trent, verken i magemuskler eller noe, så magen var ganske slapp og ikke noe særlig muskler som holder inne.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14+1 og har fått litt mage, er førstegangsfødene. Men dere sier at dere kjenner livmoren. Litt dumt spm kanskje, men hvordan kjennes den ut? Vet liksom ikke helt hva jeg kjenner etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+4 og har stor mage allerede, må si den vokser mye fortere enn babyen! Jeg savner den flate magen allerede, ikke særlig å være så oppblåst hele tiden:/ meen, gleder meg til magen er fylt med baby, hihi:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lea-Pea: Det er lettest å kjenne livmoren om morgenen før du går på toalettet, eller like etter en orgasme da livmoren da ofte blir hard. Ligg på rygg når du kjenner etter. =) Om du da trykker magen forsiktig ned ved navleområdet eller kanskje litt nedenfor, så kan en merke at der er noe,. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E sjøll nu 13 uker på vei og syntes magen kom tidlig, men e førstegangsfødende. For alt æ vet innholder kroppen min godt med væske eller mye luft oxo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

17+3 og savner en gravid mage isteden for oppblåst mage på kvelden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...