Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Vi eier leilighet, men synes det er på HØY tid å flytte til en stØrre plass. Problemet er at vi får ikke så mye lån. Har 300 000 i egenkapital, og det er ikke mye. Boligprisene her er skyhØye. Jeg drØmmer meg vekk på Finn.no. Har lyst å flytte til Haugesund eller en annen plass i landet der en får mye mer for pengene. Hvertfall prØve det for en periode. Jeg er lei av å bo her vi bor. Måtte forholde meg til gamle klassekamerater og hilse "hØflig" på folk jeg egentlig ikke liker engang. Lei av å alltid treffe noen jeg kjenner på butikken. Nå hØres jeg veldig negativ ut her, såklart liker jeg å treffe på folk jeg kjenner og liker, men her vi bor nå treffer man folk man vet hvem er, hele tiden. Samme om det er folk man liker eller ikke liker. Har lyst til å flytte til en plass der man kan "starte på nytt". Nye venner for både oss og sØnnen vår. Nytt miljØ og litt forandring. Men mannen nekter. Han mener at vi heller bØr kjØpe noe billig (les:stygt) her, og pusse det opp. Dermed Øker verdien på boligen. Jeg spyr av tanken. Kjenner jeg nesten blir deprimert av dette styret. En ting er sikkert. Vi må bort fra leiligheten. Den er altfor liten. Men vi blir ikke enige Er så lei av å lese og hØre om folk som bor så fint om flott med store hus. FØler meg så mislykket. Måtte bare få ut litt frustrasjon og tanker her. Dette styret svirrer rundt i tankene mine mesteparten av tiden.
Gjest yrild Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Dere må finne en løsning sammen. Fortell ham at du ønsker å prøve ut å bo et annet sted en gang til. Sjekk ut mulighetene deres for jobb, studier etc. Fint stort hus har ingen sammenheng med å være vellykket :-) Hvis du har en mann du er glad i som du til og med har barn med vil jeg si at du har lykkes i mye :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå