Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 I går krabbet hun på gulvet som vanlig, jeg hadde tidligere støvsugd etter vi fyrte i ovnen i går. Det gjør jeg hver gang, tilfelle hun skulle ha fått tak i noe bøss eller slikt. Det må ha vært en kullbit som lå inne ved siden av ovnen. Jeg bet merke i at hun krabbet bort dit, og gikk da etter for og løfte henne vekk, da jeg runda hjørnet tok hun noe i munnen.. Så fort at det var noe kull, for hun var helt svart på handa. Tror jeg fikk tatt ut alt.. Men om jeg ikke gjorde det, er det farlig?! I natt har hun vært urolig og har hatt 39,1 i feber, og vondt i magen, så hun har ligget i vår seng. Har dette noe sammenheng? For alt jeg vet kan det godt være tenner på gang... Men etter denne hendelsen, ble jeg litt urolig...
3 er nok! Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Kull virker avførende og kan fremkalle brekninger, men har ikke hørt at det er farlig utover det. Men jeg er absolutt ingen ekspert, og alt kommer vel også an på hvor mye man får i seg. Om du er urolig kan du ta en telefon til giftsentralen
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 hm. kull er ikke avførende, det stopper diare.. Derfor en tar det med til syden;) I tillegg bruker en kull ved enkelte forgiftninger. Tror ikke du trenger være bekymret. Om dette har vært i ovnen er det jo stort sett helt rent også
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 (endret) Medisinsk kull gis jo ved løs mage og forgiftninger, så jeg tror ikke det skal være noe farlig. Men ta en telefon til giftinformasjonen (22 59 13 00), de vet Og så får du i det minste ro i mammahjertet Endret 8. februar 2012 av Mentha & Junior
3 er nok! Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Unnskyld! Det virker ikke avførende! Det virker bindende på magen! Dersom jeg ikke husker helt feil da... Husk at kull er helt rent (alt er jo brent bort), så jeg tviler på at det er farlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå