BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Lurte på å kjøpe denne boka. Noken som har lest den og har erfaringer med opplegget? Er det berre for de aller minste barna? Er i hovedsak for lillegull eg ønsker å lese den, men har også en treåring som er begynt å trøble litt natta.
Mamma4livet Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Jeg har boka og liker de veldig godt. Her er råd for barn i alle aldre. Mulig du kan få lånt den på biblioteket? Jeg liker at hun kommer med tips til løsning på konkrete problemer/utfordringer. Har tatt i bruk rådene til min gutt på 4 måneder.
Zana123 Skrevet 9. februar 2012 #3 Skrevet 9. februar 2012 Om det er en amerikansk forfatter og heter The no cry sleep solution (eller noe sånt) på engelsk, så har jeg lest den og likte den godt!
Mamma4livet Skrevet 9. februar 2012 #4 Skrevet 9. februar 2012 Det er samme boka, ja. Den kom ut på norsk i fjor.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2012 Takk for svar! Har nettopp snakka med biblioteket, og de ville bestille den til meg. Gleder meg til å lese! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå