Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Han hoster til han blir rød og brekker seg, og i natt hadde han antydning til falsk krupp. hadde den bjeffende hosten bare. Snørrete men ikke feber. Han har veldig lyst ut å leke, men jeg er redd han skal bli verre! Hva hadde dere gjort?
It's all about me Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 Slik begynner mine lungebetennelser, så jeg har smertelig lært å alltid dra til lege når jeg hoster slik.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Uff!! Det var jo greitt å vite! Han skal ikke ut idag da, nei! Burde jeg ringe nå, eller ser det an syns du? Han er i fin form ellers! Hosten begynte mandagskveld. hi
It's all about me Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Veldig vanskelig å si. Slik hoste kan allerede være bronkitt, og det kan være sterk forkjølelse. Hvordan er pusten da? Er den litt tung eller du kan høre at det piper hadde jeg kontaktet lege idag. Ellers skader det ikke å se det an en dag til eller to, så lenge han føler seg pigg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå