Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #1 Skrevet 8. februar 2012 Går på p-piller, men har følt at det har vært noe rart med kroppen min. Tok en test nå og jeg er faen meg gravid IGJEN! Fikk barn for 4 mnd siden bare :'( Helt rådløs nå!!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #2 Skrevet 8. februar 2012 oi... Vet ikke helt hva jeg skal si. Lykke til? Å det ordner seg sikkert pÅ et vis. Du mÅ bare tenke nøye over hva du vil
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Går på p-piller, men har følt at det har vært noe rart med kroppen min. Tok en test nå og jeg er faen meg gravid IGJEN! Fikk barn for 4 mnd siden bare :'( Helt rådløs nå!! Du er ikke alene. Jeg er 6 uker på vei og har ei på 6 mnd. Blir vårt fjerde og siste barn Dette var så absolutt ikke planlagt, men det blir noen travle tider siden 3 av barna blir veeeldig tette. Spennende og skremmende på en gang. Jeg er enda i sjokk. Heldigvis har jeg nesten 8 mnd på å forberede meg på, håper dette svangerskapet går like langsomt som de andre, hehe
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Du vet hva de sier: "oooups???" Ta en prat med mannen din og hør hva han foreslår. Hvor mange barn har du fra før? Ett? Dere vil sikkert takle en til på rappen, selv om det blir tøft det første året/årene så har de to et mer jevnbyrdig forhold enn søsken flest. Nesten som tvillinger.. ønsker deg lykke til med avveiningene!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Sikkert mange som synes jeg er slem, men jeg har bestemt meg. Jeg vil ikke ha et barn til så fort!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Sikkert mange som synes jeg er slem, men jeg har bestemt meg. Jeg vil ikke ha et barn til så fort! Det må man nesten føle på selv. Men først må du finne ut hvor langt du er på vei, kan jo hende du allerede er kommet et stykke på vei. Så få deg time til legen raskt. Lykke til uansett.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #7 Skrevet 8. februar 2012 Har time i morgen. Tror ikke jeg er så veldig langt på vei for jeg hadde mensen i januar. Men takk!
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #8 Skrevet 8. februar 2012 God morgen, kjære deg. Pust ut, tenk positivt, for dette klarer du fint. For en fighter det er du skal ha denne gangen. Beseiret p-pillen og greier. Fast bestemt på å få komme til verden. Tøffing, allerede ved unfangelsen. Dette er ikke krise, men en hyggelig overraskelse. Og så fint at det skjer når du har masse babyutstyr i huset, så det ikke er så mye du må kjøpe nytt. Den ungen har tenkt på alt du. Smarting, allerede som bittelite embryo. Også kommer han/hun så tett på at søskenet får en lekekamerat som blir veldig jevn i utvikling. Så høflig av han/henne. Det er ungen sin det. Lykke til fremover. Jeg er sikker på at når sjokket får lagt seg ser du det på en annen måte.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #9 Skrevet 8. februar 2012 Går på p-piller, men har følt at det har vært noe rart med kroppen min. Tok en test nå og jeg er faen meg gravid IGJEN! Fikk barn for 4 mnd siden bare :'( Helt rådløs nå!! Oi !!! Skjønner veldig godt hvis du vurderer abort !!! Lykke til uansett :-)
3småtroll♥ Skrevet 8. februar 2012 #10 Skrevet 8. februar 2012 Kjenner igjen følelsen! Her oppdaget jeg også at jeg var gravid da første var 4 mnd. Husker jeg var helt fortvilet og jeg må inrømme at jeg tenkte på abort da! Jeg hadde jo såvidt begynt å venne meg til mammarollen også skulle vi ha en baby til?!? Men etter å ha tenkt litt på det så valgte vi å beholde. Jeg fikk sortert tankene mine og inså at eldste faktisk ikke ville være baby i den forstand når neste kom Det endte med 13 mnd mellomrom mellom jentene våre. Eldste kunne gå tidlig så da søsteren kom hjalp jo det litt Nå er jentene 8 og 9 år og de har alltid hatt masse glede av hverandre! Sjalusi har aldri vært noe problem da eldste var så liten da hun ble storesøster Klart det var stressende i perioder da de var mindre, men jeg må si at det har gått veldig bra, og vi er kjempeglade for at de er så tette Vi fikk jo til og med lyst på et barn til etter hvert så nå har de en lillebror på 3,5 år også Nå er jo dette min historie og du må jo ta et valg basert på dine følelser, men ville bare fortelle deg at jeg har vært der, vet hvordan det er, og at det kan gå veldig bra
Mamma i vinden Skrevet 8. februar 2012 #11 Skrevet 8. februar 2012 Hva slags p-piller går du på? Har du slurva med pillene? Jeg er livredd for at det der skal skje med meg også. Vil ikke ha flere etter denne, som er nr tre, men blir veldig lett gravid.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #12 Skrevet 8. februar 2012 Oj! He he.... Ja dette kan bli grisetravelt for en periode Nå vet jeg ikke om du har barn fra før av, eller uansett skulle ha en til etterhvert, men kanskje likegreit å bli "ferdig" med det? Få de barna du skal ha i en rasende fart også er du ferdig med nattevåk, bleieskift og mye sykdom i bhg osv? Jeg var livredd for å bli gravid igjen etter 4 mnd med bare skriking og ikke noe søvn( hadde ikke ork til sex uansett), men fikk satt inn en spiral fort som svint, he he Prat med mannen din også finner dere 2 ut dette i sammen Uansett hva du skulle velge for deg og dine, ønsker jeg deg lykke til!
Gjest yrild Skrevet 8. februar 2012 #13 Skrevet 8. februar 2012 Oj... da hadde jeg fått sjokk også. Snakk med mannen din og tenk på det et par dager. Jeg forstår at den første reaksjonen er "ta det vekk" og det er forståelig og muligens den riktige løsningen, men ikke velg i panikk. Ring Amathea http://www.amathea.no/index.aspx?cat=1003 Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #14 Skrevet 8. februar 2012 Litt større aldersforskjell på jentene mine, nå er de 3 og 4 år (1,5 år mellom dem) og selv om første tiden var litt slitsom (men gikk lettere enn forventet) er jeg så glad for at de er såpass tett. De leker alltid sammen, sa det senest i går når jeg og mannen sto på kjøkkenet og lagde mat mens jentene danset sammen i stua. Så utrolig deilig at de alltid har hverandre å leke med Klærne etter storesøster går rett fra hennes skap til lillesøster sitt, slipper å lager noe før det passer. Jeg begynte også å gråte da jeg testet positivt, jeg skjønte ikke hvordan i alle dager jeg skulle klare det. Men det har gått helt greit og i ettertid seg jeg jo at det er noe av det beste som kunne skje oss. ønsker dere lykke til med deres valg, men som sagt tidligere her, ikke velg i panikk. Bruk en liten uke på å la det synke inn, ikke gjør noe du vil angre på.
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #15 Skrevet 8. februar 2012 Har bestemt meg for abort. Føler absolutt ingenting. Verken glede eller sorg. Er akkurat som jeg ikke er gravid. Men takk for trøstende ord
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #16 Skrevet 8. februar 2012 Jeg forstår deg veldig godt, og støtter deg i valget om abort. Det er IKKE ett lett valg, men det er veldig viktig at du tar det rette valget for deg selv. Man må ikke glemme at man tross alt skal følge opp det barnet man har OG det nye på en skikkelig måte. Er ikke alle som er klar for dette, jeg hadde ikke klart det, og det ville gått såpass utover barna og familien at det ikke hadde vært riktig. Det er også viktig å se sine egne begrensninger siden det er et så viktig valg som får store konsekvenser. All ære til de som får flere på rappen! ønsker deg masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå