Gå til innhold

Er dette kjipt ang. bursdagskort.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes kort er så dyrt og legger heller disse pengene i presangen.

Så lager jeg heller eget bursdagskort som ungene får med gavene når de skal i bursdag.

Jeg er ikke noe scrapper, men finner noen bilder på nett i en populær sjanger, og klipper og limer litt på et dobbelbrettet fargeark.

Tar skriften fra Word.

Men er det kjip med slike hjemmemekka kort. Jeg vet jo selv at mine sparer på sine kort, så "ødelegger" dette samlinga til de andre bursdagsbarna kanskje?

Ikke at det har noe å si, lurer på hva andre foreldre tenker.

Videoannonse
Annonse
Gjest Siklerotte
Skrevet

Tenker at jeg ikke kunne brydd meg mindre, et kort er et kort.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

syns det høres litt fint ut jeg :)

Skrevet

Et kort er et kort. Sikkert mye finere med et litt mer spesielt kort enn et vanlig kjøpe kort man ofte får 2stk av. :)

Skrevet

Tenker at jeg ikke kunne brydd meg mindre, et kort er et kort.

Ja slik tenke jeg i starten også, helt til jeg merket hvor glade mine var i sine kort. De henger som pynt på rommene og beundres med jevne mellomrom.

HI

Skrevet

Her lager barna bursdagskort til de di skal i bursdag til :)

Gjest uni kum
Skrevet

Mye finere med hjemmelaget enn kjøpekort :) hvertfall når man gjør som du gjør.

Skrevet

Vi lager alltid kort vi. Bruker litt tykt papis, og så får ungene velge om de vil skrive for hånd eller på PC, vi pynter med litt klistremerker osv....

Tenker at et kort er et kort. Ødelegger samlingen???? Her sparer heller ikke ungene på kortene sine......

Gjest Siklerotte
Skrevet

Vel, jeg har spart mye kort fra barndommen, spesielt glad var (og er jeg) i de som ble lagd for hånd. Har til og med tatt vare på de lagd på data, mange fine av dem også.

Skrevet

Myyyye kjekkere enn dyre, kjøpte kort :)

Jeg er\var en ivrig scrapper, men etter at babyen kom, så er det gjerne et farga ark, med noen klistremerker som blir brukt her. Lar gjerne ungene lage det selv også ;)

Skrevet

Sønnen min har fått en del hjemmelagde kort, er som oftest barnet som gir presangen som selv har klippet, limt og skrevet på. er de kortene sønnen min faktisk ser på, studerer og syns er finest. De andre ser han så vidt på og legger fra seg med en gang. Så nei, det er ikke kjipt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...