Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 hei! har de to siste ukene hatt veldig vondt midt i ene rompeballen og ned i foten. kan ikke trykke og finne noe punt hvor det er vondt,men føles som om det er midt inni ene skinken om noen forstår=) og verk helt ned i leggen i dag! i dag har jeg gått en del timer på kjøpesenter og no er jeg helt knust! ville kalt det for isjas men er vel litt tidlig å få problemer med det i en alder av 26?? noen andre som har hatt det på samme måte?? er forresten bare på ene siden. kan dette være en begynnelse på bekenløsning?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Kjenner veldig godt igjen de smertene du beskriver!!! For meg var akkurat dette et tydelig tegn på bekkensmerter. Gikk til behandling for det, og min naprapat trykket der du snakker om midt på rompa. Fordi musklene der visstnok ble veldig belastet ved en bekkenløsning. Kom deg til en fysio, kiropraktor eller naprapat før det blir verre.
Gjest Mafan Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 Det kan være isjas, bekkenlåsning eller bekkenløsning. Det kan også være låsning i korsrygg. Siden det bare sitter på ene siden kan det være tegn på låsning eller isjas. Jeg ville ha gått til kiropraktor eller naprapat i første omgang. De jobber mer med manipulasjoner enn en fysioterapeut, som kan hjelpe med trening i ettertid heller dersom musklene drar en eventuell låsning tilbake Uansett blir det bare synsing det du får av råd her, best å la seg undersøje av noen som kan det.... Ifht isjas så er det ikke unormalt å få det når man er gravid
LínnAnonym Skrevet 8. februar 2012 #4 Skrevet 8. februar 2012 Les her: http://www.bekkenlosning.no/symptomer/ Her finner du et godt svar!
08GULL+julispire2012 Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 tusen takk for svar,skal ringe kiropraktor i morgen=) spanderer heller noen tusenlapper, enn å gå rundt å ha vondt evnt bli sykemeldt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå