Gå til innhold

Det kløøøøøøøøør........


Frk.håpefull

Anbefalte innlegg

og den overskrifta kan jo få gud og hver mann til å heve på øyenbrynene, men det er altså ikke slik det kanskje høres ut.....

jeg klør så sinnsykt på leggene.... og bare på kveldene, smører og smører, men det bare klør og klør og klør...... i går fikk jeg farsken ikke sove før langt på natt... noen som vet hvorfor og som har en mirakelkur??? er det leggene som begynner å hovne opp?

 

fikk i alle fall ut litt "kløe frustrasjon"... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leggene mine klør også noe så gruusoomt! Holder på å bli gal og klør meg nesten til blods... så en mirakelkur vil jeg og ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette problemet hadde jeg med førstemann :) skikkelig slitsomt, men det som funka for meg var:

 

- skyll leggene og føttene i dusjen, i veldig kaldt vann rett før du skal legge deg.

 

- så får du typen, eller noen andre, eller deg selv til å smøre inn leggene med en deilig fuktighetskrem.. gjerne en med litt alovera i.

 

Dette funka veldig bra for meg! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg har klødd meg til blods flere ganger de siste par ukene.

kan ikke huske at det klødde så mye de andre graviditeter..

 

prøver å overse at det klør,,, men plutselig går jeg bare amok å KLøR til den store gullmedaljen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det problemet før jeg ble gravid ;) rart! Gikk til apoteket og fikk en spray-salve som gravide og barn tåler. Den virker avkjølende og hjalp hvertfall meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...