Gå til innhold

Søvnrutiner. GRRR!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har holdt på med søvnrutiner i snart 2(!) mnd.!! Allikevel er det like jævlig for babyen å legge seg. Babyen er kjempe godt humør, men så fort vi legger henne i senga blir livet hennes helt jævlig.

 

Hvem f**** sa at søvnrutiner går etter en uke???? :@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snart 4 mnd.

 

Virker som ho får vondt i magen umiddelbart etter ho kommer i senga!

Skrevet

tok ho opp nå for ho ble helt hysterisk. Da var alt bra igjen selvom hun er trøtt

Skrevet

Ingen som kan hjelpe med råd?

Skrevet

Jeg begynte sånn smått med søvnrutiner da hun var rundt 3 mnd., men rutinene var ikke skikkelig på stell før hun var rundt 6 mnd.

 

Ting tar tid med baby :-)

Skrevet

Nå ble ho lagt i senga igjen og sutrer. Skjønner ikke hvorfor det er så jævlig å bli lagt ned. Ho sover jo kjempe godt i senga og på dagtid sovner ho av seg selv i senga! Det gjør ho etter nattmåltidet også!!

Skrevet

Nå ble ho lagt i senga igjen og sutrer. Skjønner ikke hvorfor det er så jævlig å bli lagt ned. Ho sover jo kjempe godt i senga og på dagtid sovner ho av seg selv i senga! Det gjør ho etter nattmåltidet også!!

 

Seiøst?? Du vet at det er en baby på 4 måneder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...