Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Har holdt på med søvnrutiner i snart 2(!) mnd.!! Allikevel er det like jævlig for babyen å legge seg. Babyen er kjempe godt humør, men så fort vi legger henne i senga blir livet hennes helt jævlig. Hvem f**** sa at søvnrutiner går etter en uke???? :@
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Snart 4 mnd. Virker som ho får vondt i magen umiddelbart etter ho kommer i senga!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 tok ho opp nå for ho ble helt hysterisk. Da var alt bra igjen selvom hun er trøtt
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Jeg begynte sånn smått med søvnrutiner da hun var rundt 3 mnd., men rutinene var ikke skikkelig på stell før hun var rundt 6 mnd. Ting tar tid med baby :-)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 Nå ble ho lagt i senga igjen og sutrer. Skjønner ikke hvorfor det er så jævlig å bli lagt ned. Ho sover jo kjempe godt i senga og på dagtid sovner ho av seg selv i senga! Det gjør ho etter nattmåltidet også!!
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Nå ble ho lagt i senga igjen og sutrer. Skjønner ikke hvorfor det er så jævlig å bli lagt ned. Ho sover jo kjempe godt i senga og på dagtid sovner ho av seg selv i senga! Det gjør ho etter nattmåltidet også!! Seiøst?? Du vet at det er en baby på 4 måneder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå