Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Min tre år gamle jente skal begynne på balett for 3-4 åringer. Men, jeg er helt blank, hva skal jeg kle på henne? Er det vanlig at 3 åringene har balettkjole og balettsko? Hvor finner jeg slikt, isåfall? Synes det er flaut å spør læreren om "kleskode", hehe.
WildPrincess Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Vet at både lindex og HM har små søte balettkjoler. Ellers så er det sikkert bare å bruke strømpebukse, genser og et skjørt om du vil pynte henne litt. Vil tro det er mange små prinsesser der som liker og pynte seg litt... evt mange mammaer som liker å pynte sine små prinsesser
ny vestfold Skrevet 8. februar 2012 #3 Skrevet 8. februar 2012 de små bruker balettkjoler og tynn strømpebukse/thaigts,og ballettsko(turnsko),det får du kjøpt på H&M,kappahl,lindex ihvertfall. det er også lurt med oppsatthår,spenner i luggen,så ikke håret er i veien. Gled deg,de små lærer fort,og det er gøy å se hva de har lært på slutten av sesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå