Gå til innhold

Dere andre som har blogg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ber dere om kommentarer til bloggen deres fra andre?

Har en blogg selv, og det hender noen kommenterer noe, eller spør om noe, men ganske sjeldent. Og det er jo koselig med kommentarer, men det er jo ikke det som er poenget med bloggen min. Men et par ganger får jeg noen kommentarer som i dag som

"fin blogg :-)

kommentere tilbake?"

Ehhh? Dette har skjedd en 6-7 ganger nå, og nå begynner jeg seriøst å lure på om jeg har gått glipp av noe. Er det virkelig normalt å be om at andre skal kommentere bloggen din? Why??

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Nei, og jeg sletter slike idiot-kommentarer.

For en tid tilbake fulgte jeg en blogg om ei som hadde mistet barnet sitt. Og faen ass, unnskyld språket, men hun fikk flere kommentarer ala "Fin blogg! Kommentere tilbake", "Kul blogg! Kommentere tilbake". Det er så frekt og respektløst! Og hva er poenget med å skulle kommentere tilbake til slike folk. De kan jo åpenbart ikke lese uansett.

Skrevet

Er normalt om man er 14 eller yngre, liker rooosa og blogger om makeup og dagens outfit hver morgen. :)

Skrevet

Hehe... Ok, da forstår jeg at jeg tross alt ikke har gått glipp av noe som helst. Ikke et vondt ord om rosa (da vanker det vel bank fra vesla :P ), men rosa-blogger kan jeg helt klart styre min begeistring for. Har slettet de andre kommentarene, og sletter nok denne også.

Skrevet

Folk ønsker kommentarer tilbake for at at man skal få flere treff/visninger på sin egen blogg og på den måten få flere annonsører!

Skrevet

Folk ønsker kommentarer tilbake for at at man skal få flere treff/visninger på sin egen blogg og på den måten få flere annonsører!

Ahh... Da kan jeg faktisk forstå det. Men annonsører altså, hvor mange lesere må man ha da? Ble litt nysgjerrig nå.

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på bloggen din, Alva. Kan du ikke linke til den? Lover å ikke legge igjen slike rosablogger-kommentarer. ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Oi, du minte meg på at jeg må se å rote fram bloggen min igjen :P Har faktisk to, følte jeg måtte skrive en egen da jeg var gravid... Noen som vet hvor lenge "ubrukte" blogger blir liggende på nett før de slettes?

Skrevet

ble også nysgjerrig på alvas blogg :)

Skrevet

Du kan på innstillingene til kommentarfeltet til å luke ut alle kommentarer som inneholder feks: "Kommentere tilbake?"

Skrevet

Du kan på innstillingene til kommentarfeltet til å luke ut alle kommentarer som inneholder feks: "Kommentere tilbake?"

Hvilken bloggplatform er det?

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig på bloggen din, Alva. Kan du ikke linke til den? Lover å ikke legge igjen slike rosablogger-kommentarer. ;)

Den er nok sørgelig kjedelig for folk flest, hehe... Er en husbyggingsblogg som jeg i utgangspunktet startet for å føre en slags "dagbok" over prosjektet, og for at venner og familie kunne holde seg oppdatert (ble alltid så masse spørsmål om hvordan det gikk), men du kan godt kikke på den :)

http://vibyggerosshus.blogg.no/

Skrevet

Takk for tips :) Skal inn og se om jeg får til å blokkere slike kommentarer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...