Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg ble fort gravid med mine to første som ble forløst ved keisersnitt. Gravid ved første forsøk på nr. 2 og gravid etter andre forsøk med nr. 1. Vi ønsker nr 3 og har holdt på i 7 mnd uten napp. Kan dette ha noe med at jeg har to keisersnitt bak meg? Eller tilfeldig?
Dini Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Keisersnitt har ikke mye med når eggløsningen din er, med mindre de har sterilisert deg, og det tror jeg du ville merket på lommeboken da dette koster 6000 i egenandel.. =)
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #5 Skrevet 8. februar 2012 Keisersnitt kan gi redusert fruktbarhet. "Enda mer alvorlig er kanskje de mulige langtidskonsekvensene av keisersnitt. Man har påvist redusert fertilitet (25), problemer med morkaken (foranliggende morkake, morkakeløsning og fastvokst morkake) (26–28) og økt risiko for uterusruptur (27) i påfølgende svangerskap" http://tidsskriftet.no/article/1850649
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2012 #6 Skrevet 8. februar 2012 Det blir arrvev i livmoren etter keisersnitt og noen av oss utvikler mer arrvev enn andre. Jeg er av de som plages av dette arrvevet etter keisersnitt. Siden jeg er sterilisert og ikke skal ha flere barn vet jeg ikke om det gjør det vanskeligere for egg å feste seg, men det påvirker absolutt blødningene mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå