Gå til innhold

Avføring hos baby


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken farge er "den riktige"?

 

Barnet mitt er 3,5 mnd. og går på mme. Hun har hatt grønn bæsj med få unntak siden jeg ga opp amminga når hun var to uker gammel.

I starten hadde hun problemer med magen, men hun har ikke det lenger så hvorfor er bæsjen da fortsatt grønn og seig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine to har også hatt grønn avføring periodevis, har sett det ved tannfrembrudd og ved tilvenning av ny mat. Snuppa hadde det også når jeg gikk på en antibiotikakur for brystbetennelse. Tror det kan være ganske vanlig, men siden det har vart så lenge så hadde jeg tatt kontakt med helsesøster og fastlege for å spørre om råd. Lykke til :)

Skrevet

evt prøve en annen mme, men hadde snakket med helsesøster først! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...