Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Hvilken farge er "den riktige"? Barnet mitt er 3,5 mnd. og går på mme. Hun har hatt grønn bæsj med få unntak siden jeg ga opp amminga når hun var to uker gammel. I starten hadde hun problemer med magen, men hun har ikke det lenger så hvorfor er bæsjen da fortsatt grønn og seig?
Lenemora Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Mine to har også hatt grønn avføring periodevis, har sett det ved tannfrembrudd og ved tilvenning av ny mat. Snuppa hadde det også når jeg gikk på en antibiotikakur for brystbetennelse. Tror det kan være ganske vanlig, men siden det har vart så lenge så hadde jeg tatt kontakt med helsesøster og fastlege for å spørre om råd. Lykke til
Lenemora Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 evt prøve en annen mme, men hadde snakket med helsesøster først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå