Gå til innhold

Noen som har vært hos jordmor Janne i Stavanger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal der snart på tidlig UL :) hvordan er utstyret hos henne? Hadde dere en god opplevelse der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det virkelig greit å opprette en tråd der folk skal si sine meninger om en navngitt person...?

Skrevet

Kanskje senteret eller ul greiene faktisk heter Jordmor Janne?

Folk må da kunne si sin personlige mening. Skulle ikke jeg kunne spørre om folk menings om Det gule huset i Moss fordi det kun er en dame som tar UL der?

Skrevet

Eeh.. Det har jeg ikke tenkt på.. Men hun driver jo for seg selv, skal man ikke kunne utveksle erfaringer da? Man skriver jo om de større klinikkene?

Skrevet

Hvordan hadde dere likt det selv?

"Noen som har vært hos Nav-ansatte Heidi på Hønefoss? Hva er deres erfaringer?"

"Noen som har handlet hos hun Siv som jobber på Exit på Mosseporten? Hva mener dere?"

Det at man har en jobb betyr ikke nødvendigvis at man liker å bli diskutert åpent på Internett.

Og ja, jeg mener helt klart det går et skille mellom enkeltpersoner og klinikker. Tror en kommuneansatt takler bedre at kommunen får kritikk, og ikke henne personlig. For eksempel.

Skrevet

My bad... Når andre har spurt om jordmødre i Stavanger så har ofte andre som driver alene blitt nevnt, f.eks Kari Utne på Bryne, Sigrid's Ultra i vågen osv.. Men hvis regelen er at dersom man driver alene så skal ingen kunne nevne navnet på firmaet deres på nett, så får det vel bare være slik da.

Skrevet

"Noen som har handlet hos hun Siv som jobber på Exit på Mosseporten? Hva mener dere?"

Det at man har en jobb betyr ikke nødvendigvis at man liker å bli diskutert åpent på Internett.

Og ja, jeg mener helt klart det går et skille mellom enkeltpersoner og klinikker. Tror en kommuneansatt takler bedre at kommunen får kritikk, og ikke henne personlig. For eksempel.

Haha. Du er fra Moss :P

Skrevet

Jordmor Janne er kjempehyggelig og dyktig, og hun har bra utstyr.. Har vært til henne i begge svangerskapene, ene gang for 3D ultralyd, og andre gang for tidlig ul...

Og til deg som svarer så surt, Jordmor Janne annonserer som nettopp det og hun driver for seg selv.. Så hvorfor skal man ikke kunne utveksle erfaringer om henne på lik linje med erfaringer fra Volvat eller andre?? Latterlig....

Skrevet

ja, det er disse kverulantene her da vettu, som vi dessverre aldri ser ut til å bli kvitt!!

Skrevet

Men i alle dager... er jeg SUR, fordi jeg påpeker at JEG ikke ville likt å bli diskutert åpent på internett i forbindelse med jobben min? Kverulerer jeg altså?

Er det noen regler for hva man ikke kan skrive om her inne eller mene som har gått meg hus forbi eller?

Og Hi: det finnes ingen regler som sier at man ikke kan nevne navnet på firmaet til folk som driver alene, det vet du også. Jeg bare sier at JEG mener det er en uting. Og jeg er ganske sikker på at du ikke hadde likt det selv heller, å bli diskutert på et debattforum på internett i forbindelse med din jobb. Spesielt ikke her inne hvor folk synes å være fullstendig uten filter for hva de sier om navngitte folk.

Skrevet

Haha. Du er fra Moss :P

Hehe, niks. Men jeg har vært der (altfor) mye :)

Gjest Tullmusa83
Skrevet

De fleste firmaer vil jo gjerne at folk skal vite om firmaet sitt. Hvis det er sånn at dammen hetter Janne og har valgt å kalle firmaet sitt det samme som seg selv har hun neppe noe problem med å bli nevnt i forbindelse med brukererfaringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...