Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Aldri smakt det men var altså nettopp på butikken og kjøpte en. Hvordan tilbereder en den? Er det godt? Kan den brukes i supper? Og hva er godt tilbehør?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Når jeg kjøper kjøttpudding så lager jeg en rød saus av jevning, tomatpure og toro lys kjøttbuljong og estagon. Blir veldig godt og veldig enkel saus. Del opp puddingen i skiver og varm den i sausen. Som tilbehør bruker jeg lage en tykk hjemmelaget potetmos også synes jeg aspargesbønner eller brekkbønner er veldig godt til
Mandalas Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Så sprøtt, jeg kjøpte det også for første gangen igår, og surfet rundt igår kveld for å finne ut hva man spise til den Jeg fant ut at pasta, poteter eller potetmos er mest vanlig. Og vanlig brun saus eller "tomatsaus", samt kokte grønnsaker. Er spent på å spise det til torsdag
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Takk for svar:) Ikke så glad i tomatsaus men veldig glad i brunsaus så tror vi tar det. Og poteter og grønnsaker. Blir spennende. Du får si fra du som også har kjøpt det for første gang idag. Blir ikke kjøttpudding her heller før torsdag, eller mandag. Må se hva holdbarheten var:) Spennende prøve noe nytt:) Bruker lage supper med pølsebiter oppi avogtil.Spesielt godt når vi er på hytta og har vært ute i mange timer:) Kan en bruke kjøttpuddingen på samme måte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå