Gå til innhold

En liten digresjon om giftemål og slikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser ut som i de fleste forhold der den ene parten vil gifte seg, og den andre ikke vil, er den "ikke vil"-parten som oftest en mann. Lurer på hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke så mye at det er selve giftemålet og ekteskap som skremmer, men det er selve bryllupsdagen med alt tant og fjas, bridezillas, mas, kjas og penger som øses ut kun på en fest

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Jeg tror ikke så mye at det er selve giftemålet og ekteskap som skremmer, men det er selve bryllupsdagen med alt tant og fjas, bridezillas, mas, kjas og penger som øses ut kun på en fest

Men kan man ikke si at man ikke ønsker kirkebryllup eller stort bryllup i så fall? At man vil reise bort og ta en kjærestetur til syden eller bare gifte seg i tinghuset og spise middag med forloverne?

Skrevet

Men kan man ikke si at man ikke ønsker kirkebryllup eller stort bryllup i så fall? At man vil reise bort og ta en kjærestetur til syden eller bare gifte seg i tinghuset og spise middag med forloverne?

Hvorfor spør du meg om det? Man kan vel si hva man vil og lage de unnskyldningene som man måtte ønske. Det er opptil enhver mann, og kvinne, å bestemme. Det er ikke opp til meg....

Skrevet

Da jeg var singel, fikk jeg en del henvendelser fra menn på nett, byen osv som hadde samboer. Da jeg spurte om slik oppførsel var passelig siden de hadde kone hjemme, fikk jeg ofte svar at de har "bare" samboer. Så tyder på at enkelte ser på samboerskap som mye mindre forpliktende enn giftemål, med liten "vindu" til å få seg litt på si...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...