amalie2010 Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg vil begynne å abonnere på et boligblad med interiørtips og inspirasjonsbilder. Har ikke interessert meg særlig for dette før og aner derfor ikke hvilket blad som er det beste. Håper å finne ett uten 90% reklame og uten ting som strikkeoppskrifter og slankehistorier innimellom. Noen tips?
I scream for icecream! Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg liker veldig godt Rom123, men det kommer litt an på hva slags stiler du liker da. I det bladet er det mye farger, barnerom, retro osv. Hvis du er mer interessert i shabby chic og sånt, er det kanskje andre blader som er bedre.
Tomater er røde Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er veldig glad i Interiør magasinet. Der er det både reportasjer med moderne stil og litt mer tradisjonell. Er veldig glad i matoppskriftene i magasinet også.
Cat.68 Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Bolig Drøm abbonerer jeg på. Et supert blad, med veldig gøyale, enkle ideer, og fantastiske oppskrifter.
Polizei Skrevet 16. februar 2012 #5 Skrevet 16. februar 2012 Jeg er fan av BoligPluss... det ser du i siste innlegget http://www.kremfaret.blogspot.com/2012/02/elskverdige-eplemuffins.html BP har en blanding av ulike stiler og har alltid masse tips og inspirasjonsbilder fra hjem o.l.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2012 #6 Skrevet 16. februar 2012 Jeg liker BoligDrøm, abonnerer på BoBedre og det er bra men stæsjet de bruker (designmøbler, lamper etc) er veldig dyrt, så ikke alle ideene der inne er gjennomførbare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå