Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har pcos, fikk diagnosen for 1 år siden, er 24 år. Det siste halve året har jeg mistet så sinnsykt mye hår på hodet. Det er jo dessverre et pcos symptom, men kanskje ikke så vanlig. Jeg hadde veldig tykt hår før, men nå er det blitt veldig tynt, har områder som er nesten hårløse i tinningene/siden på panna, og det er tynnest oppå hodet, ser tydlig hodebunnen.. Dette sliter jeg ekstremt mye med, fordi jeg tør nesten ikke gå ut, sliter med kviser og økt hårvekst i ansiktet i tillegg.. Og håret bare fortsetter å falle av, er hår i dusjen, i senga, full hårbørste, på gensere, jakker, i sofan og over alt. Har prøvd Nisim, Arcon Trisane, SP balance scalp serum og shampo, og en annen serie med shampo og skum som jeg ikke husker navnet på.. Har vært til legen for dette, men hun sa at det var en pcos symptom, og alle vitaminer osv var bra, så det virket ikke som hun var interessert i å gjøre så mye mer med det egentlig.. Går på Diane ppiller. Er det noen andre pcos'ere eller andre som har vært i samme situasjon som meg? Som har noen tips og råd? Tar veldig gjerne imot tips om det finnes legemidler som kan hjelpe mot dette, både reseptbelagte og reseptfrie, så kan jeg ta det opp med legen igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå