Gå til innhold

Er det mulig å få mage så tidlig??


Augbarn

Anbefalte innlegg

Er 9+5 i dag og føler eg har fått ein slags mage. Har jo spist lii ekstra og er nok veldig oppblåst også men er det mulig å få mage på grunn av graviditeten så tidlig?? Er det livmor man kan se i såfall? Er jo ikkje fosteret akkurat.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ________

Sist graviditet syntes ikke magen før jeg var 39 uker og jeg la ikke på meg før uke 25....

 

Nå har jeg allerede lagt på meg 4 kg og sluttet å bruke et par bukser som strammer litt ekstra over magen, kan tydelig se en liten bul under navelen, men tror ingen andre ser den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde ikke magen kom så tidlig, men jeg har mage allerede. Vet jo at det ikke er fosteret som lager magen, men livmor og tarmer osv som blir presset ut. Så får man fortere mage med de neste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 9+4 og det buler litt altså... får ikke igjen favorittbuksa lnger, må gå med både knappen og smekken åpen med en lang singlett over... så jeg vet det er mulig.... :) men er nok ikke så mange fler enn jeg som ser det foreløpig da;) men har ei venninne som ikke kunne se eller merke noen forskjell før i uke 20 så det er nok veeeeldig individuelt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 16+2 å har fått ganske mage.. Har hatt mage en stund men ikke slik som nå, men er vel forskjellig fra person til person... Di siste dagene har magen blitt bredere også så er lissom ikke bare en bul lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 10 +2 idag og merker også at gamle buksene er trange..

Var på Lindex og køpte noen skikkelig gode treningsbukser i bomull. De er så deilig og justerbare oppe-noe som passer i ukene fremover :)

Gleder meg til magen begynner å bule litt mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjæl, jenter! Er 10 uker i morgen, og har fått litt mage.

 

Noe vektøkning, noe luft, noe årntli mage. Kose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...