Gå til innhold

Lommedalsbarn?


Trines tre tette

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg venter mitt tredje barn i juli, og i starten av 2013 flytter vår familie til Lommedalen. Jeg håper derfor på å komme i kontakt med andre som føder barn i Lommedalen (gjerne sommeren 2012), slik at vi kan få noen kontakter før vi flytter dit? Jeg kommer også til å sette meg opp på en barselgruppe fra området Lommedalen/Bærums Verk i løpet av høsten 2012. Håper å høre fra deg og supert om dere har flere barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her fikk jeg lyst til å svare :) Er selv født og oppvokst i Lommedalen, kunne ikke hatt en bedre oppvekst. Selv om det den gangen var 1/3 av bebyggelse som det er nå idag. Jeg fant meg en Bergenser og flyttet hit, men alltid veldig koselig å besøke besteforeldre og venner i dalen. Det vil for alltid være hjemme!

Har masse gode minner, med epleslang på skoleveien langs gamleveien, hestene vi alltid måtte stå i 30min å klappe på, turer i slalombakken, turer opp i marken og ikke minst tur med lommedalsbanen i julen. Skal ikke se bort i fra at vi en vakker dag ender opp der.

Flott plass dere har valgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre at du har gode minner fra Lommedalen. Vi kan nesten ikke vente med å flytte dit. Valget var enkelt, nettopp pga de tingene/minne du beskriver her. Vi ønsker at våre barn skal få oppleve akkurat det samme. Og for oss som flytter fra tettpakkede Oslo, er det bare herlig å flytte ut til mindre bebyggelse. Vi kjente det med en gang vi var på visning. Her vil vi bo, og her vil vi la barna våre vokse opp. Gleder oss! Takk for kjempekoselig medling:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei :)

Jeg bor på Helset. Har en jente som blir tre til sommeren og venter nummer to. Vi flyttet hit ifjor sommer så kjenner nesten ingen. Vi STORTRIVES! Både mannen min og jeg er vokst opp på Stabekk men har bodd de siste ti årene i Oslo. Nå har vi alt vi trenger i nærheten: skibakker, langrennsløyper, luft og lille Bærums verk med flotte butikker og koselige kafeer og restauranter. Kunne ikke valgt et bedre sted :)

 

Bli med på sommermagetreffet torsdag så kan vi bli kjent. Supre jenter der... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) det er et utrolig godt sted å vokse opp :) selv har jeg vokst opp på gullhaug/ nedretoppenhaug og har gode minner fra min tid som barn :) har kjempe lyst å flytte tilbake. Men fant meg nå en mann i lier og her er jeg blitt :P snart kommer den lille jenta vår også. så vi får se hvor vi havner til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åhh, sÅ flott Å høre jenter:-) Jeg vil veldig gjerne være med pÅ treffet sommermagetreff, men sÅ visst denne mailen for sent denne gangen. Kanskje jeg kan være med neste gang? Er det noe sted jeg kan lese om det, eller kan du «Julibarn igjen» gi meg litt info? Gleder meg til Å møte deg. Har selv ei jente pÅ tre År, blir fire i oktober, en gutt pÅ ti i juni og nestemann blir ogsÅ gutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, sÅ flott Å høre jenter:-) Jeg vil veldig gjerne være med pÅ treffet sommermagetreff, men sÅ visst denne mailen for sent denne gangen. Kanskje jeg kan være med neste gang? Er det noe sted jeg kan lese om det, eller kan du «Julibarn igjen» gi meg litt info? Gleder meg til Å møte deg. Har selv ei jente pÅ tre År, blir fire i oktober, en gutt pÅ ti i juni og nestemann blir ogsÅ gutt:-)

Vet ikke hva som skjedde med de store bokstavene som plutselig dukket opp her:-) hehe...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...