Gå til innhold

Noen her som spiller da? Og hva, Wii, Xbox, pc?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv spiller jeg Xbox, og da spesielt fallout (3 og new vegas pluss tilleggspakkene). Spiller også spill som Carl of duty, gears of war osv.

Spiller litt Wii og Nintendo 3ds, men det er ikke så mye.

Aldri pc-spill, men har veldig lyst til å prøve wow, men tør ikke, redd for å bli avhengig. Jeg er sånn som blir heeeelt hekta på spill.

Mannen spiller lite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiller Zelda på Wii og 3DS (kjøpte 3DS til meg selv, ungene fikk klare seg med sine gamle DS'er, hehe), Skyrim på ps3 og tilfeldige enkle spill på pc'en, som Zuma etc.

Har også lyst til å spille WoW, men mannen nekter, for han vet at jeg blir hekta. Jaja, det kommer en tid da barna er store og jeg kan spille mer! :P

Skrevet

Jeg spiller The sims 3 i perioder.. :) Har prøvd wow, mn det var ikke min greie, liker litt mer dille spill som sims. :)

Spiller sjeldent på ps2 som vi har. Har vurdert å oppgradere til wii, mn har blitt med tanken.

Spiller for det meste på facebook nå, Castleville og Hidden Chronologies. Spilte mafia wars og forntierwille før, men ble lei.

Spill er gøy i perioder. :)

Skrevet

Jeg spiller Zelda på Wii og 3DS (kjøpte 3DS til meg selv, ungene fikk klare seg med sine gamle DS'er, hehe), Skyrim på ps3 og tilfeldige enkle spill på pc'en, som Zuma etc.

Har også lyst til å spille WoW, men mannen nekter, for han vet at jeg blir hekta. Jaja, det kommer en tid da barna er store og jeg kan spille mer! :P

Jeg fikk zelda og skyrim til jul, men har ikke fått prøvd enda, er opptatt med ett par andre spill :P Men de skal spilles de også!

Jeg har også nintendo 3ds, seksåringen kjøpte da vi var på ferie, og det var jo så morsomt at jeg måtte ha en til meg selv og, hehe!

Har ikke blitt så mye brukt etter ferien da :S Mannen min vil heller ikke at jeg skal spille wow. Han vet hvor hekta jeg kan bli!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...