Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg er i ferd med å gå ned noen kilo. På lørdag hadde jeg en planlakt "sprekk" der jeg spiste godt, blant annet 150g potetgull (nam). Totalt spiste jeg omtrent 2000 kcal den dagen. Jeg trente også mye. I følge pulsklokka forbrant jeg drøyt 1700 kcal på tre timers trening. Søndag morgen hadde jeg gått opp 1,1 kg i vekt i forhold til lørdag morgen. Regner med at alt saltet og en full mage er årsaken til vektoppgangen. Noen som har erfaring i hvor lenge slike oppganger sitter i og når man er nede i vanlig vekt igjen? Jeg vet at man ikke skal veie seg hver dag osv, men denne gangen var jeg interesert i å se hvordan vekten faktisk ble påvirket på kort sikt.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Etter min erfaring forsvinner slagget fra helga ila tirsdagen.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Det er vell det jeg også forventer. Skal sjekke igjen i morgen tidlig Det neste jeg skal prøve ut er korttidsefekten av trening. Har planer om å trene tilsvarende ca 2000 kcal en dag (lang skitur) og se hvordan det slår ut. Tidligere har det irket som det også ofte gir en kortvarig vektoppgang. Vi får se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå