LilleBille:') Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Ingen anelse, gubben skal kjøpe middag i dag
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Linsesuppen står og putrer på ovnen og skal drikkes i kopp fra termos i bilen på vei til korøving i dag;)
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Karbonadedeig, stekte grønnsaker og tomatsaus over en haug spagetti.
3småtroll♥ Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Pannekaker her også Til alles glede (utenom meg som skal steke de da..)
Knotten & lille persille Skrevet 7. februar 2012 #7 Skrevet 7. februar 2012 stekt sei, raspet gulrot og stekt løk:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. februar 2012 #8 Skrevet 7. februar 2012 Her ble det slett ikke hva jeg hadde tenkt, men lillebror full i vannkopper bestemte at vi skulle ha nissegrøt, så da ble det sånn
Heada Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Betasuppe med gode rundstykker til. Og jeg som ikke syns supper er noe bra middag.
Terese med to jenter Skrevet 7. februar 2012 #13 Skrevet 7. februar 2012 Kylling tandorii med ris og brokkoli... Var mannen som laget middag i dag, kun brokkolien som var mitt verk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå