Gorine :) Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Helsesøster sier hver gang vi er der at vi ikke må la dem sitte før de har lært det selv, men det er så fristende å la minsten sitte bittelitt ved bordet når familien spiser middag.. Dattera mi er 7,5mnd gammel nå og har begynt å løfte seg litt opp i retning av å sitte, men tror det er en stund til hun klarer det på egenhånd. Nå som hun begynner å bli mer interessert i at vi spiser og å være med oss, så er det så fristende å sette henne i en stol ved bordet. Bare en liten stund om ganga.... Flere som føler på det? Hva gjør dere? Vet jo om mange som lar dem sitte i sånn stol for det har jeg jo sett, men er så usikker på hva jeg vil gjøre...
Mikkemafian Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Jeg gjør det. Hun er 6 mnd og sitter som en vinglefant, men hun blir støttet opp av puter. Det er snakk om 20 minutter mens de andre ungene spiser, og det får hun lov til i løpet av en dag.. Det er noe annet å sette henne opp på gulvet og trene på å sitte. Hun er ikke i nærheten av å sette seg opp, men får lov til å være sammen med oss ved bordet likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå