Gå til innhold

Når lar dere barnet sitte i en barnestol ved bordet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helsesøster sier hver gang vi er der at vi ikke må la dem sitte før de har lært det selv, men det er så fristende å la minsten sitte bittelitt ved bordet når familien spiser middag.. Dattera mi er 7,5mnd gammel nå og har begynt å løfte seg litt opp i retning av å sitte, men tror det er en stund til hun klarer det på egenhånd. Nå som hun begynner å bli mer interessert i at vi spiser og å være med oss, så er det så fristende å sette henne i en stol ved bordet. Bare en liten stund om ganga.... Flere som føler på det? Hva gjør dere? Vet jo om mange som lar dem sitte i sånn stol for det har jeg jo sett, men er så usikker på hva jeg vil gjøre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det. Hun er 6 mnd og sitter som en vinglefant, men hun blir støttet opp av puter. Det er snakk om 20 minutter mens de andre ungene spiser, og det får hun lov til i løpet av en dag.. Det er noe annet å sette henne opp på gulvet og trene på å sitte.

Hun er ikke i nærheten av å sette seg opp, men får lov til å være sammen med oss ved bordet likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...