Gå til innhold

BMI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket min faktisk i går, så dette kan jeg svare på!

For ett år siden var bmi'en min 31.

Nå er bmi'en min 22 :-)))))))))))))))))))))

Skrevet

Min er litt under 22, men den vekten jeg ønsker å komme ned i fører til at jeg får bmi på litt under 20,.. spørs om jeg klarer det..

Skrevet

Bmien min er 28,19. Når jeg når målet mitt er den 24-25.

Når jeg bestemte meg for å gå ned i vekt var bmien min 35,08 :o

Skrevet

Min er vist blitt 22. Men kroppen trenger oppstramming gitt.

Skrevet

27.

Veier 15 kilo for mye (174 høy og 82 kilo)

Skrevet

Min er på 40. Stresser ikke med saken :P

Skrevet

Varierer mellom 18,6 og 19. Altså normalvektig:-)

Skrevet

Akkurat nå er den på 22, men har litt juleflesk igjen, så den skal havne på 21 som er passe for meg.

Skrevet

"Din BMI er 25.6. Det vil si at du tilhører lett overvektig kategorien."

179cm og 82 kg

Skrevet

23. Har fremdeles 5 kg babyfett etter nummer tre! Var på rundt 20 før svangerskapet, og da var jeg ganske tynn.

Skrevet

Nå er den på 34,6. (Var på 40 for et par år siden)

Må bare prøve å komme meg videre nedover. Syns ikke det er holdbart sånn som ddet er nå. Vekten jeg håper å oppnå etterhvert tilsvarer BMI på 28. Det er jo fortsattfor høyt, men bra nok for meg! :-)

Vekten som tilsvarer normalvektig for meg, det tror jeg aldri jeg har veid. Jeg må ha gått opp 20 kg over natta en gang.. . ;-)

Skrevet

ca 22 - normalvektig, slank og veltrent

Skrevet

Rundt 17. Jeg syns BMI er veldig misvisende. Jeg er ikke undervektig, jeg har mage som de fleste andre som har fått barn. Moren min er ifølge BMI overvektig, hun bruker Medium i klær. Veldig misvisende syns jeg...

Skrevet

BMI er bare veiledende. Den tar bl.a ikke hensyn til om man bærer på muskler eller fett, og kan være veldig misvisende. En svoger av meg er uhyre veltrent og muskuløs, og har en BMI som tilsier fedme, men det finnes ikke fett på mannen, bare masse muskler.

Skrevet

21,26 - har fortsatt noen babykilo for mange på kroppen.

Skrevet

Rundt 17. Jeg syns BMI er veldig misvisende. Jeg er ikke undervektig, jeg har mage som de fleste andre som har fått barn. Moren min er ifølge BMI overvektig, hun bruker Medium i klær. Veldig misvisende syns jeg...

Veldig enig her!! Har ei venninne som er bare litt lavere enn meg, hun er normalvektig på 55 kg. Jeg er vel normalvektig på 65-70kg.

Har ei annen venninne er litt lavere enn meg, hun veier bare litt mer enn meg og er skikkelig tjukk. Hun vil ned til 75 og synes det er fint.

Søstera mi er noen cm høyere enn meg og veier ca like masse som meg, men er skikkelig dryg og bruker større klær enn meg.

Skrevet

Har en BMI på 18.62 akkurat nå,går litt opp og ned så noen ganger er jeg over 19:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...