Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #1 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har fått en kronisk sykdom, og er ganske dårlig for tiden. Det lider huset virkelig under! Jeg håper derfor jeg kan lære noen nye triks som kan forenkle renhold/rydding/matlaging etc. Hater å ha det rotete og møkkete, men ser at jeg ikke klarer å opprettholde den standarden jeg liker nå...
Gjest uni kum Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Liker mopp jeg da, har minst mulig tepper og matter i hus og da er det enkelt å svinge over med moppen, den kommer gjerne bedre til enn støvsugeren også. Sånn swiffer-sak er det mange som skryter av, fjerne lett støvet... så kan du vaske litt grundigere når du er i form til det... Lær opp mann og barn til å bidra:) Det har de bare godt av, hehe
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Tørr-mopp:) Fjerner raskt og enkelt støvet. Smuler på kjøkkenet og grusen i gangen tar den dessverre ikke...
Mikkemafian Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 Ta en titt på flylady.net. Der får du mange tips om hvordan holde huset ryddig og rent i etapper. Mitt liv ble totalt forandret etter at jeg fant den nettsiden!!
Kortslutning Skrevet 7. februar 2012 #5 Skrevet 7. februar 2012 Når man skal til ett annet rom, se deg omkring om det er noe som skal tas med i samme slengen. Vi har blitt enige om at vi kan sette noe i trappa, og den første som går ned tar med seg tingen. Så slipper vi å flyge opp og ned trappa hele tiden. Og når det gjelder mat; Skriv meny!! Og handle en gang i uka. Da har man det unnagjort og slipper å stikke ut så ofte. Og som uni kum skirver, Lær opp mann og barn:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå