Gå til innhold

Jeg er redd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe redd for at jeg er gravid!

Jeg bruker p-piller og har tatt dem til samme tid hver dag, men allikevel er jeg redd.

Det bunner i at på morgen når jeg står opp for å mate barnet mitt som kun er 3,5 mnd. er jeg så kvalm. Det er nøyaktig samme kvalme-følelse som jeg hadde da jeg var gravid sist og det går over når jeg legger meg igjen. Akkurat som sist.

Puppene har også vokst mye de siste dagene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvis du allerede har fått symptomer så bør en test gjøre utslag også. ta en test så får du i allefall et svar å forholde deg til.

Skrevet

Du har begynt på p-piller igjen 3,5 mnd etter baby var født?

Er syklusen din kommet i gang igjen?

Skrevet

Jeg fikk tilbake syklusen etter 6 uker så har hatt regelmessig mens siden da. Spent på om jeg får mensen neste uke ...

Skrevet

Det er hormoner som gjør at man blir kvalm under svangerskap, og du er nok en gang inne i en periode med hormoner som løper løpsk.Puppene blir større pga melk, sel vom du ikke ammer, så har du hormoner i kroppen som reagere som om du skal amme en gang i nærmeste fremtid.

Jeg ville ikke gått rundt og bekymret meg,- siden det er ei uke til du kan teste. (i verste fall får man sorgen to gang) Så tro det beste, ta testen og ta det videre derifra. Oddsen for at du er gravid er liten, oddsen for at man føler seg gravid er stor....Tror mange har brent av flere graviditetsstester i månedene etter man har født..Fantomspark, hormoner som gir graviditetssymptom, frykt for nok et barn (så tidlig) osv osv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...