Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Har skikkelig stikksmerter på begge eggstokker, men mest på høyre side..jeg er på dag 4 av mensen, og den er normal bortsett fra at jeg ikke har hatt noe form for menssmerter i det hele tatt??? Hva kan dette være? Jeg har aldri opplevd sånne smerter før, og ikke på denne tiden av syklusen, noen ganger får jeg det noen smerter som kan ligne rundt eggløsning, men det varer bare kort, dette har vært av og på i hele dag og er skikkelig vondt og ubehagelig:( Noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være? Eller somm har hatt det samme?
happyhamlet Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 eggposer som modnes i eggstokken skjer omtrent i tidspkt du snakker om. vet ikke om du har mensen, men hvis ikke kan du kanskje være gravid? hvis mens, sjekk temp og se an litt hvis ikke bør du oppsøke lege. d ville jeg gjort iallefall. men en ting er sikkert 2 dag mens er som regel da nye egg poppes mot overflate og det kan være stikking. hvis ikke kan d være endomitrose vev som vokser, altså ligament smerter. hilsen meg som er sykepleier, har endomitrose grad 4, opr ut eggledere og venter på resultat fra første ivf. lykke til og god bedring lille venn
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Tusen Takk for svar..som jeg skrev er jeg på 4 mensdag. Jeg håper ikke det er endometriose:( har prøvd en stund å bli gravid nå uten hell..men forrige syklus startet jeg med Bidronninggele uten at det lykktes forrige pp, men kan jo være det har hjulpet nå da og at det jeg kjenner er nye egg som poppes for denne runden...... Krysser fingrene å håper på det i og med at jeg ikke har hatt disse smertene før.
happyhamlet Skrevet 7. februar 2012 #4 Skrevet 7. februar 2012 jeg visste heller ikke at jeg hadde endomitrose før de åpnet meg med kniv. var i flere perioder plaget med utflod som var brun(sorry) og hvor jeg testet for alt mulig men det slo ikke ut på noe.... før de åpnet meg. alle disse urtene man før kjøpt har jeg også testet, bare vær forsiktig så du ikke får en betennelse i tarmen av det. mye av det de selger på sånne helsekost shapper er ikke testet ut så mye. jeg tipper klekkeriet ditt er i gang og lykke til med kommende graviditet. kanskje du burde sjekket deg på ultralyd og sett om eggledere er åpne mv. d var derfor ikke jeg fikk det til, fordi de var tette etc. hokus pokus <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå