Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Ja, men nå legger jo alle dette ut på sin profil. Et hjerte.... noen som vet hva det betyr?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Fikk denne meldingen; Uten å svare på denne meldingen, sett et (♥) på veggen din. Ingen kommentar, bare et hjerte. Deretter sendes denne meldingen til alle dine venninner - bare kvinner! Deretter post et hjerte på veggen til personen som sendte deg denne meldingen. Hvis noen spør deg hvorfor du har så mange hjerter på veggen, ikke fortell dem. Dette er bare for kvinner, fordi denne uken er brystkreft forskning uke. En liten handling av solidaritet blant kvinner. PS. For å skrive hjerte, først typen < deretter umiddelbart inn et tre-tall, det vil bli til et hjerte så fort du legger det på veggen din/
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Har sikkert noe med Breivik å gjøre. "Hvis én mann kan skape så mye hat, kan man bare forestille seg hvor mye kjærlighet vi kan vise sammen"
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Åja...tenkte meg det hadde noe med kreftforeningen Å gjøre....
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 teeeeeeiiiiiit Morra di er så teit at hun tror at en hobbit er et plagg for afghanske kvinner!
SAE + MAE <3 Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Har fått den meldinga jeg også, men da stod det at det var for å støtte Kreftsaken... Er ikke helt med på sånne kjede-greier, så ikke gjort det. Selvom jeg selvfølgelig støtter kreftsaken
LillaGorilla♥♥ Skrevet 7. februar 2012 #10 Skrevet 7. februar 2012 Som om det hjelper noe for kreftsaken. Gjør heller noe nyttig da, gi penger til Kreftforeningen, arranger innsamling eller foredrag eller whatever. Sånne facebookting er jo bare fjollete. Hvis man holder det hemmelig er det jo ingen som blir gjort oppmerksom på kreftsaken uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå