Gå til innhold

Hvordan virker zyrtec? Hva kan jeg forvente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vet ikke hvorfor jenta blir rød rundt øynene, kan bli hoven.

Idag våknet hun hoven under øynene, rød rundt og inni øynene. + ekstra eksem på halsen som klødde.

Hun har atopisk hud, og er allergisk mot egg, og akkurat påvist allergi for katt. vi har katt. men legen sa at hun er så lite allergisk at vi kan ha katten..

Må si hun har hatt slikt rødt utslett i perioder, i 3 år. (leeenge før vi fikk katt)

spesielt på våren, men legene sier hun ikke har pollen allergi.

vi har nå begynt med zyrtec... hun fikk 5ml i dagtidlig, hun var mindre rød når jeg hentet i b-hagen. men hun klødde i øynene og sa hun hadde gjort det ute og inne i b-hagen..

så lurer på hva jeg kan forvente av zyrtec. bør jeg krangle mer med legen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt på siden: Allergi kan trigge allergi så selv om hun ikke har vært så allergisk mot katten så kan det ha utviklet seg.

Skjønner at det kan bli tungt å kvitte seg med katten, men jeg ville seriøst vurdert det. Barnets helse må alltid komme først.

Skrevet

Selv om det ikke er daglig?

Ög Hun har vært slik i 3 år.. før katt.. så er så usikker på om det er pga katten, jeg føler det er noe annet.

men uansett, er det ikke meiningen at zyrtec skal fjerne kløe (om det er pga katten)

Hun spiste nugatti til kveldsmat, og det har hun spist bare en gang før..

HI

PS: kaster gjerne ut katten jeg, synd den allerde har ødelagd spisestuen vår :P

Skrevet

Dytt om noen tenker annerledes.

HI

Skrevet

PS: kaster gjerne ut katten jeg, synd den allerde har ødelagd spisestuen vår :P

Fy faan for en innstilling... Men, katta di blir vel en av de 100 000 hjemløse kattene vi har her fra før, en fra eller til spiller jo knapt noen rolle:(

Skrevet

Takk for at du svarer meg ang zyrtec.

Jeg er en av få som faktisk kastrerer hankatter så det ikke skal bli so masse løskatter ute.

vi Gav bort den forrige katten pga astma på baby gutten min.

Pusen lever forstsatt i en fantastisk vertshus, der den sover i senga til hun som ville ha han..

Og savner pusen min enda. Var en spesiell katt, nervøs og hadde blitt banket av puse moren, så vi tok han når han va 8-9 uker.

Denne pusen fikk vi i fjor, Tar Ikke lett på å fjerne dyr!! Er super glad i katter.

MEN ja, gir bort pusen eller må avlive den om det blir slik at jenteungen min er så allergisk..

Såg du geipesmileysen? DeN var ment som litt humor siden pusen har kloret opp hele spisestua mi.

Skrevet

Takk for at du svarer meg ang zyrtec.

Jeg er en av få som faktisk kastrerer hankatter så det ikke skal bli so masse løskatter ute.

vi Gav bort den forrige katten pga astma på baby gutten min.

Pusen lever forstsatt i en fantastisk vertshus, der den sover i senga til hun som ville ha han..

Og savner pusen min enda. Var en spesiell katt, nervøs og hadde blitt banket av puse moren, så vi tok han når han va 8-9 uker.

Denne pusen fikk vi i fjor, Tar Ikke lett på å fjerne dyr!! Er super glad i katter.

MEN ja, gir bort pusen eller må avlive den om det blir slik at jenteungen min er så allergisk..

Såg du geipesmileysen? DeN var ment som litt humor siden pusen har kloret opp hele spisestua mi.

Spiller ingen rolle om du slenger med aldri så mange smilyer... Jeg har selv tatt til meg to hjemløse katter, og det er uhyggelig mange som går ute og fryser og sulter nå, så det er ikke min form for humor... Jeg synes personlig at du ikke skulle skaffa deg katt nummer to når du allerede har omplassert en... Er selv allergisk, og jeg holder det i sjakk med Cetrizin...

Skrevet

oj.. Det er bra jeg fikk deg til å føle deg som ett bedre menneske :) Tror du trenger å føle det!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...