Gå til innhold

Flere som sover alene på soverommet for tida?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg føler meg som en hvalross som ikke finner en god nok stilling å sove i. Oppe flere ganger for å tisse om natten. Nekter å bli vekket av mannens snorking når jeg først endelig har sovnet.

Og nyter egentlig å ha soverommet litt for meg selv...kommer nok til å ha det slik en god stund etter lille jenta har kommet ut også...

Flere som ikke deler soverom?

Videoannonse
Annonse
Gjest sandyBay1
Skrevet

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :) Endelig en som er som meg....

Men heldigvis jobber mannen min endel nattevakter, så han får sengen alene for seg selv på dagtid. Skikkelig dårlig samvittighet når han legger seg i stua om kvelden liksom :/

Jeg må også ha det iskaldt i tillegg pga "koking" om natta. He he :P

Men nå er det bare 5 uker igjen til mini skal ut, og DA er vi begge på rommet igjen. Hmmm men ille godt å ha hele senga for seg selv da.

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet (endret)

Oh yes;)

Jeg har sovet i kjelleren de siste to mnd ihvertfall.. hehe!

Først og fremst fordi vi har en fantastisk god seng her, blir helt ødelagt av å sove i den myke (og vanligvis super gode!) sengen vi har på soverommet. I tillegg sliter jeg som deg med å finne en god stilling å sove i.

Så for at både mannen, datteren vår (som har soverom ved siden av vårt rom, og våkner av alt!) og jeg skal få mest mulig søvn, har vi gjort det slik. Tror det er en god deal for min del, ettersom det er mannen som alltid må ta 2-åringen hvis hun våkner på natten.... fordi jeg hører ingenting her nede jeg ligger;)

Men har nå heldigvis bare 6 dager igjen til den lille kommer, så gleder meg til å kunne sove i min vanlige seng igjen!

Endret av Kira 1+1 underveis
Skrevet

Finn frem småputene fra sofaen jenter! Det har jeg gjort! Stapper noen mellom beina og noen under ryggen/på siden liksom og litt her og der så jeg finner en fin balanse :)

Gjest Kira 1+1 underveis
Skrevet

Finn frem småputene fra sofaen jenter! Det har jeg gjort! Stapper noen mellom beina og noen under ryggen/på siden liksom og litt her og der så jeg finner en fin balanse :)

Hehe, joda her er både store og små puter strategisk plassert. Til og med ammeputen er fast tilbehør til et kranglete bekken;)

Men mannen vekker meg med snorking og jeg vekker han og datteren vår med å konstant fly på do, drikke litt og huffe meg når jeg skal snu meg. Så det ble den beste løsningen her i huset, hehe!

Skrevet

Yes, jeg sover alene! Deilig å bukte seg rundt i sengen uten å måtte tenke på at jeg kan treffe en annen kropp når jeg beveger meg... Jeg nyyyter det. Mannen sover sammen med meg i dobbeltsenga i helgene, og det er forsåvidt koselig det - før vi sovner, men så er det egentlig litt slitsomt etter det. Gleder meg alltid til mandagen.. he he

Skrevet

Har levd på sofaen, litt fordi at jeg faktisk sover bedre der enn i senga etter at jeg ble gravid, men og fordi jeg har en forskjøvt døgnrytme. For oss funker det, men mannen savnet meg såpass at han tok senga inn på stuen å hamstret inn med puter i alle fasonger, så jeg ligger oppe om natta mens han sover i samme rom :-p Heldigvis så sover han såpass tungt at om jeg vrir å vender på meg eller trakker rundt midt i natten så merker ikke han en skit. :)

Skrevet

Kunne tenke meg å sove alene, men har ikke hjertet til å si ifra :) Kunne ikke tenke meg å sove på sofaen.

Skrevet

Jeg sover på eget rom jeg også, men det er mest fordi jeg ikke klarer lukten av andres pust (aner ikke hvorfor jeg er sånn..). Det er jo egentlig ganske godt å ha en seng for seg selv, for jeg har behov for mer søvn om dagen.. Men jeg merker at samboeren kanskje syns det er litt dumt at jeg aldri sover med han, så jeg får fryktlig dårlig samvittighet.. :(

Skrevet

Godt å høre at det er flere enn meg;-) Vi begger sover best alene for tida- gjort det i alle fall i over 6mnd. Så så lenge det funker for oss blir det slik- bare godt å høre at det er flere;-)

Skrevet

Vi har det helt omvendt. Jeg er 34 uker i dag. I natt hadde jeg begge barna i senga vår og min kjære samboer selvsagt. Har ikke hatt noen problemer med å sove om natten enda. Ikke annet enn at jeg må snu meg ofte. Men har heller ikke en mann som snorker eller lager andre rare lyder om natten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...