Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jaaa, og tommevirvel.. Hvem gjelder det? Teenage mum med silikonpupper og trøbbel med eksens nye dame eller hva det gjelder;-P Humra litt når jeg så bilde av henne poserende med en liten gutt som går forbi i masse youghurtsøl på gulvet og bilde av henne i bh som sikkert lillesøstra hennes har tatt. Gøy! Ikke meninga å henge ut egentlig, men synes det er litt trasig at jenta snart er 19 og ikke har filter på hva hun legger ut.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Gøy var et snev av sarkasme da!! Stakkars gutten hennes, noen bilder forsvinner aldri helt fra nett.. !!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Gøy? Sykt tragisk. Klart det er tragisk, men når dama er så tett som hu er og INGENTING synker inn så må jeg, beklager, bare le av henne. Det er ikke mer å gjøre. Hu finner nok ut en dag hu også når alt dette kommer tilbake og biter henne som en klegg. #2
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Link? http://malinelskerlucas.blogg.no/
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 Er det mulig?? Rett å slett pinlig.. Lurer på hvor mye silikon det er i de puppene! 1 kg i hver eller noe sånt, tragisk!
2 hjertegull :) Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Jippi, en ny uthengingstråd.. Skaff dere et liv!
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Jippi, en ny uthengingstråd.. Skaff dere et liv! Når man, bokstavelig talt, bretter ut hele livet sitt på nett så må man forvente kritiske røster. Det er aldri noen som kun mottar ros for det en gjør og enkelte burde faktisk bli litt beskyttet fra seg selv.......
Popelko Skrevet 7. februar 2012 #16 Skrevet 7. februar 2012 Tror ikke det er noe barnevern inne bildet her, da tviler jeg på hun hadde oppført seg sånn. Synes det blir veldig feil å legge ut slike bilder, og når jeg leser hvordan hun skriver blir jeg helt matt. Men for alt vi vet kan hun være en god mamma, noe jeg krysser fingrene for at hun er..
Cat.68 Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Jippi, en ny uthengingstråd.. Skaff dere et liv! Når man, bokstavelig talt, bretter ut hele livet sitt på nett så må man forvente kritiske røster. Det er aldri noen som kun mottar ros for det en gjør og enkelte burde faktisk bli litt beskyttet fra seg selv....... Hvorfor lergger du ikke igjenn kritikken på bloggen hennes da, hvis det er det som føles viktig. Det du nå gjør er jo og legge det ut her i den henseende å gjøre narr av henne og få flere med på laget?
3 er nok! Skrevet 7. februar 2012 #18 Skrevet 7. februar 2012 Jeg nekter å klikke meg inn på bloggen hennes uansett hvor mye de egentlig frister, for alle sier jo at hun er helt tragisk, at det er synd i ungen hennes osv. Grunnen til det er fordi hun tjener fett med penger på denne bloggen ved å legge ut provoserende bilder av seg selv, dermed trenger hun heller ikke å "våkne opp". Dersom dere vil gjøre ungen hennes en tjeneste så boikott bloggen slik at hun blir nødt til å ta seg en ordentlig jobb med klær.
Influences Skrevet 7. februar 2012 #19 Skrevet 7. februar 2012 SLUtt å døm kansje Hun er sikkert n strålende mor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå