Gå til innhold

kjøper dere stellekommode eller stellebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det bortkastet å bruke penger på stellekommode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stellekommode eller vanlig kommode med stellematte oppå går egentlig akkurat for det samme. Vi har hatt en stellekommode hvor det fulgte med en topplate vi kan bytte til når vi er ferdig med å bruke den og da blir den til en vanlig kommode. En venninne har hatt en vanlig kommode med matte oppå og jeg har aldri tenkt over at det er det før hun nevte det tilfeldig. Det viktige er at den passer der du skal plassere den og at høyden er fornuftig i forhold det å ha babyen oppå og skifte på den.

Skrevet

Hvis du har plass til hva du vil, så er det jo bare å planlegge litt i hodet hvordan du vil at det skal se ut. Vårt stellebord er stappa, så hadde vært fint med skapdør for å liksom "stenge rotet vekk".... men jeg har aldri hatt kommode da, så jeg vet ikke om det egentlig hadde lønt seg :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Vi hadde et vegghengt fra Ikea, ikke så vakkert, men fantastisk praktisk!

Skrevet

Stellekommode. God plass til alt på ett sted! Fantastisk! Også liker jeg at barnet ligger med føttene mot meg og ikke sidelengs. Beste arbeidsstillingen.

Skrevet

Kjøpte en hemnes-kommode fra ikea, og la ei stellepute på. Mye bedre enn vanlig stellekommode:)

Skrevet

Har gulliver stellebord fra ikea, har satt inn oppbevaringskasser som skuffer. Hvor praktisk det er vil vise seg...

Skrevet

Hade stellebord i tre, med kurver under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...