Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Ser enkelte skriver at de vil settes i gang før terminen, for de er fastlåst på at mensterminen er den riktige og nekter å høre på den som har utført UL.. Jeg ble satt tilbake en hel mnd etter ordinær UL Gikk i tillegg over ULterminen, så i følge mensterminen førdte jeg 1,5 mnd over tiden.. Nesten som elefanten det! Snuppa var helt gjennomsnittlig, både i vekt og lengde, så var tydelig at ULterminen var rett. Når man hadde siste mens er jo en ting, men er jo når man har eggløsning som teller... Er det noen som har hatt store forskjeller på menstermin og ULtermin og funnet ut at mensterminen var den riktige?
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #2 Skrevet 7. februar 2012 Ingen som har opplevd det nei, var det jeg regnet med Så hvorfor gnåle om igangsetting lenge før UL-termin bare for at man tror mens-terminen er den rette??
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2012 #3 Skrevet 7. februar 2012 Ser enkelte skriver at de vil settes i gang før terminen, for de er fastlåst på at mensterminen er den riktige og nekter å høre på den som har utført UL.. Jeg ble satt tilbake en hel mnd etter ordinær UL Gikk i tillegg over ULterminen, så i følge mensterminen førdte jeg 1,5 mnd over tiden.. Nesten som elefanten det! Snuppa var helt gjennomsnittlig, både i vekt og lengde, så var tydelig at ULterminen var rett. Når man hadde siste mens er jo en ting, men er jo når man har eggløsning som teller... Er det noen som har hatt store forskjeller på menstermin og ULtermin og funnet ut at mensterminen var den riktige? Tja.. for å si det sånn. Mens terminen min var 25. januar. UL-terminen min var 5.februar, altså 11 dager senere. Ikke den lengste forskjellen, men om jeg hadde gått på overtid etter 5. februar også, så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort. Jenta kom 25. januar, med masse hår, øyenbryn, lange negler og veide 4,5 kg.. Så jeg er superglad for at hun kom til mens-terminen, da 11 dager kunne gjort henne 4-500 g tyngre. Og som førstegangs så er jeg glad det ble hastesnitt. Men det var pga langvarig vannavgang og fordi pulsen hennes var for høy.. Maste om å bli satt i gang fra uke 38, pga jeg visste det at hun kom til å være stor, selv om vekstestimeringen sa at hun var 3800 g, 5 dager senere kom hun, 700 g tyngre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå