Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 i brystene? Ammet i 13 mnd. Nå er det over en mnd siden sist. Av nysgjerrighet klemte jeg forsiktig og da kom det dråper med melk med en gang.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Aner ikke, men har hørt om noen som hadde flere måneder.
Gjest Morn du Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 For inntil et par mnd siden kunne jeg klemme ut litt melk, 8 år siden siste fødsel... Absolutt ikke snakk om mengder, kun noen få dråper.
unnl Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Er ganske nøyaktig 2 år siden sist jeg ammet, og her kommer det en og annen dråpe enda....
Miss Honey Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 i brystene? Ammet i 13 mnd. Nå er det over en mnd siden sist. Av nysgjerrighet klemte jeg forsiktig og da kom det dråper med melk med en gang. Eh jeg sluttet å amme for 2 år siden og det kommer fremdeles melk så spruten står om jeg klemmer... Så mer enn bare et par måneder i hvert fall
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 Da skjønner jeg at det ikke nødvendigvis forsvinner helt med det første :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå