Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Jeg sitter i styret i en bhg (er en mamma) nå skal bhg ansette en ny ass. Jeg har nettopp fått ny jobb, har ikke lhst til å be meg fri, men en fra styret må være med i intervjuene. Hvordan løse dette?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Jeg sitter i styret i en bhg (er en mamma) nå skal bhg ansette en ny ass. Jeg har nettopp fått ny jobb, har ikke lhst til å be meg fri, men en fra styret må være med i intervjuene. Hvordan løse dette? Det løser dere ved at en annen i styret deltar på intervjuene.
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Er 4 stk å intervjue, de andre i styret tar sin del.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Alle intervjuene er da gjort ferdig på en dag.Er det ikke en fordel at det er samme personen som deltar på alle for å få en oversikt?
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Feriedag, velferdspermisjon, avspassering, ringe inn syk eller gå på jobb... Du velger.
Gjest Miryks Skrevet 7. februar 2012 #6 Skrevet 7. februar 2012 Intervjuet skal vel neppe vare hele dagen? Evt foreslå at intervjuet kan skje på ettermiddagstid, etter jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå