Eeniemeenie Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 Føler meg DRITT! Fikk trent en time da, og følte meg bra i den timen, men så kommer savnet når jeg har slengt meg ned i sofaen her hjemme og jeg skal slappe av :/ Hjelp? Blir det bedre? Ikke er det bra for helsa, og dyrt er det. Har til og med som vane å kjedesnuse..
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Er noe dritt.. Jeg røykte kjempe mye før, 15-20 røyk om dagen, men siden jeg har astma så begynte jeg å våkne om natten av at jeg nesten ikke fikk puste, begynte jo selvfølgelig å snuse istedenfor å røyke. Når har jeg omtrent en snus i kjeften hvert eneste sekund når jeg er hjemme.. Bruker vel 1 pk dagen:( skulle ønske jeg også klarte å slutte.. Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 lykke til! Vet ikke om det blir bedre for jeg har ikke prøvd å slutte selv. Har snuset i 7 år og har ikke lyst å slutte heller, ikke akkurat nå hvertfall, er min beste venn Men lommeboken hadde absolutt hatt godt av det ja. Jeg kjøper en boks nesten hver dag, prøver begrense det til en boks annenhver dag. Broren min sluttet å snuse for fire mnd siden. Han får fortsatt sug og savner kosen med det når han ser en boks, men tenker ikke mye på det i det daglige lenger. Har du bestemt deg så klarer du det. Putt noe under lippen, kjøp evt snus uten nikotin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå