Gå til innhold

Dag 1 uten snus!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg DRITT! Fikk trent en time da, og følte meg bra i den timen, men så kommer savnet når jeg har slengt meg ned i sofaen her hjemme og jeg skal slappe av :/ Hjelp? Blir det bedre? :( Ikke er det bra for helsa, og dyrt er det. Har til og med som vane å kjedesnuse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er noe dritt.. Jeg røykte kjempe mye før, 15-20 røyk om dagen, men siden jeg har astma så begynte jeg å våkne om natten av at jeg nesten ikke fikk puste, begynte jo selvfølgelig å snuse istedenfor å røyke.

Når har jeg omtrent en snus i kjeften hvert eneste sekund når jeg er hjemme.. Bruker vel 1 pk dagen:( skulle ønske jeg også klarte å slutte.. Lykke til..

Skrevet

lykke til! Vet ikke om det blir bedre for jeg har ikke prøvd å slutte selv. Har snuset i 7 år og har ikke lyst å slutte heller, ikke akkurat nå hvertfall, er min beste venn :P Men lommeboken hadde absolutt hatt godt av det ja. Jeg kjøper en boks nesten hver dag, prøver begrense det til en boks annenhver dag.

Broren min sluttet å snuse for fire mnd siden. Han får fortsatt sug og savner kosen med det når han ser en boks, men tenker ikke mye på det i det daglige lenger.

Har du bestemt deg så klarer du det. Putt noe under lippen, kjøp evt snus uten nikotin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...