Gå til innhold

Skal ALDRI låne vekk penger mer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg bedt venninna mi 3(!!) ganger om hun kan overføre pengene mine tilbake ( Hun lånte de for 2 mnd siden, nesten 3000 kr) Hun skulle overføre de for flere dager siden til barnehageregninga, men neida. Unnskyldninger på unnskyldninger og nå sier hun at hun må vente på ny kodebrikke til den kommer i posten, selv om man KAN overføre i banken. SISTE gang!! Har lært..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert lurt.

Lev etter regelen om at man aldri skal låne vekk penger man ikke har råd til å miste.

Skrevet

Det der er ei lekse som mange har lært "the hard way". Som et siste forsøk å å få igjen pengene, så kan du jo foreslå en nedbetalingsplan.

Skrevet

Husker forrige innlegget ditt og jævlig dårlig at hun ENDA ikke har betalt.

Jeg hadde vært så kjip at jeg hadde sendt henne følgende melding: "Når du beklageligvis enda ikke har betalt tilbake pengene du har lånt av meg så ser jeg ingen annen utvei enn å gå til dine foreldre for jeg må ha pengene til barnehageregningen".

Da tenker jeg at hun får fast i ræva!!

(ps. hadde ikke gått til foreldrene, men man kan fint true litt med det ;)

Skrevet

Poenget var ikke at hun har sløst de vekk, bare at hun mangler kodebrikka eller noe. Men hun kan gjøre det i banken, skjønne r ikke hva som er vanskelig med det?!! Hun har tid å gå dit.. og egentlig trenger jeg de pengene allerede til Torsdag! Gurimeg, jaja. Dumsnille meg skal iallefall aldri låne vekk penger til andre.

Skrevet

Vet koss du har det.......en venninne spurde om jeg kunne handle noe til babyen hennes for henne,jobber i babybutikk.

Dette kjøpte jeg for henne i oktober,hun skulle overføre penger med en gang........har spurd henne flærre ganger om hun kan øverføre,men hun "glemmer" det altid........Og så spurde hun om jeg kunne kjøpe enda en ting for henne!Hva feiler det folk????

Skrevet

Så utrolig kjipt da! :( Hørtes ut som en skikkelig dårlig venninne, hun vet jo tydeligvis at du trenger pengene til barnehageregninga og likevel klarer hun ikke å få overført de?! Seriøst...

Du får troppe opp på døra hennes og be henne bli med til banken for å ta ut pengene så du får betalt regninga di. :/

Skrevet

Vet koss du har det.......en venninne spurde om jeg kunne handle noe til babyen hennes for henne,jobber i babybutikk.

Dette kjøpte jeg for henne i oktober,hun skulle overføre penger med en gang........har spurd henne flærre ganger om hun kan øverføre,men hun "glemmer" det altid........Og så spurde hun om jeg kunne kjøpe enda en ting for henne!Hva feiler det folk????

Den var sleip. Har opplevd det samme selv.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Den var sleip. Har opplevd det samme selv.

Huff. Dere må nekte å levere fra dere varen før "venninnen" har betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...