Gå til innhold

refleks eller hh regntøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er tilbud på begge på barnas hus. Jeg har hatt refleks før, men hvordan er hh? Barnet er 2 år hvis det har noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes reflex sitt er litt stivt i forhold til andre. Spesielt til litt mindre barn, men har ikke prøvd det HH.

Skrevet

Hh skal nå være det beste av regntøy som finnes, så ville nok gått for hh

Skrevet

Jeg er fornøyd med HH og reflex, men HH er mykere ;)

Men husker at HH kom dårlig ut i en eller annen test- Kappahl og Bamse fra Lindex kommer alltid best ut (nå spurte du ikke om det, men)

Skrevet

Jeg var og så i dag, men de hadde ikke fått inn hh sitt. Jeg var også en tur innom lindex og så på bamse. Det virket mye tynnere, men var også dyrere. Det var ikke lett dette. Noen andre med synspunkter?

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, var det ikke lindex som ble testvinner?

Skrevet

Annbefaler bamse fra lindex,det er tynt og mykt..mer behagelig for barna,lettere for de små og bevege seg i det som er tynt og lett,enn litt tykkere og stivt.

Skrevet

Jeg var og så i dag, men de hadde ikke fått inn hh sitt. Jeg var også en tur innom lindex og så på bamse. Det virket mye tynnere, men var også dyrere. Det var ikke lett dette. Noen andre med synspunkter?

Jeg skulle kjøpe hh sitt, men de på barnas hus anbefalte reflex sitt. Mykere + et lite fleecefor inni..

Skrevet

Jeg har testet regntøy fra både HH og Reflex.

Av de likte jeg HH best, men bedre enn HH igjen er Navigare som selges rimligere på bl.a. Obs.

Det koster bare en brøkdel av prisen, holder mer tør og har bedre kvalitet.

Gjest irismor
Skrevet

Hvis du absolutt ikke må ha HH eller Reflex, så hadde jeg gått for Navigare - CoopObs

Skogstad - Skogstad

Bamse - Lindex

Er storfonøyd med alle 3 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...