Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. februar 2012 #1 Skrevet 6. februar 2012 (endret) Jeg er ikke spesielt glad i kylling, har stort sett bare brukt det i wok tidligere. Noen tips? Endret 6. februar 2012 av eelis+kian ♥
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2012 #2 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken. Det finnes flere forskjellie. Synes den med rosa streker på er best
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. februar 2012 #3 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken. Det finnes flere forskjellie. Synes den med rosa streker på er best Det hørtes rart ut! Er det liksom med krydder og sånt til kyllingen? Hva gjør man med den etterpå?
LilleBille:') Skrevet 6. februar 2012 #4 Skrevet 6. februar 2012 Noe som er veeldig godt som ei venninne lagde til meg her for litt siden (hun er kokk) haha, men hun sa det var supergodt, og tross ingr var det faktisk helt fantastisk godt. Tro det eller ei. Stek kyllingen halvveis ++, ta en form, hell 1 boks rømme, samt 1 glass med salsa (medium) "vanlig" str. bland det godt i formen, legg kyllingen oppi og sett i ovnen på 175 grader og la det stå i ca 20 minutter. Ha ris til. Enkelt og smakfullt.
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. februar 2012 #5 Skrevet 6. februar 2012 Jente 2011, det hørtes spennende ut! Takk takk
Mikkemafian Skrevet 6. februar 2012 #6 Skrevet 6. februar 2012 kyllingfilet løk hvitløk paprika brokkoli sopp matfløte litt salt og pepper kutt grønnsakene, del kyllingen, stek alt, hell oppi fløten, la koke til brokkolien er passe. Spis med fullkornsspaghetti;)
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 6. februar 2012 #7 Skrevet 6. februar 2012 kyllingfilet løk hvitløk paprika brokkoli sopp matfløte litt salt og pepper kutt grønnsakene, del kyllingen, stek alt, hell oppi fløten, la koke til brokkolien er passe. Spis med fullkornsspaghetti;) Nam! Skal prøves Tar gjerne imot flere tips!
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2012 #8 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken. Det finnes flere forskjellie. Synes den med rosa streker på er best Det hørtes rart ut! Er det liksom med krydder og sånt til kyllingen? Hva gjør man med den etterpå? Ja det er kryddermix i poser. Man koker ris og steker kyllingen og har i kryddermixposer med saus. Jeg lager det nesten hver gang samboeren reiser bort med jobben, det er supergodt
Gulljnta Skrevet 6. februar 2012 #9 Skrevet 6. februar 2012 Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken. Det finnes flere forskjellie. Synes den med rosa streker på er best Det hørtes rart ut! Er det liksom med krydder og sånt til kyllingen? Hva gjør man med den etterpå? Ja det er kryddermix i poser. Man koker ris og steker kyllingen og har i kryddermixposer med saus. Jeg lager det nesten hver gang samboeren reiser bort med jobben, det er supergodt De fra toro?
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2012 #10 Skrevet 6. februar 2012 Ja det er det vel Kjøpte akkurat en nå når jeg var på butikken.
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. februar 2012 #11 Skrevet 6. februar 2012 Toro indisk chicken curry
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 6. februar 2012 #12 Skrevet 6. februar 2012 juicy chicken er god! En sånn pose med stekepose og krydder.Husker ikke produsenten, jeg fikk den faktisk av isbilen... Logisk nok...
Anonym bruker Skrevet 6. februar 2012 #13 Skrevet 6. februar 2012 Leste noe her en dag om en oppskrift med kyllingfilet, mangochutney og noe kremfløte og greier. Glemte desverre å skrive den ned, jeg får håpe den dukker opp på denne tråden:)
1frafør_1påvei Skrevet 6. februar 2012 #14 Skrevet 6. februar 2012 Åh, kylling er jo sÅÅÅ godt! Du kan lage wok (ekstra godt med cashew-nøtter og nudler), enchiladas, kyllingsalat, kylling i pitabrød, Tikka masala, Chicken curry (Knorr har en god eske med kryddermix, ris og marinade. Man trenger kyllingfile og en boks creme fraiche), stekt kylling med potetbÅter og salat, kyllingsuppe (kjøp en ferdig stekt kylling og lag kraft av beinet + grønnsaker, sil av kraften og tilsett fløte og kyllingbiter. NAM!). Ellers er det godt Å bare steke kylling i panna, variere med litt krydder. Grillkrydder, hvitløkskrydder, salt, pepper.. Åh, nÅ ble jeg sulten
TøffiTrynet☠ Skrevet 6. februar 2012 #15 Skrevet 6. februar 2012 Kyllingsandwich! Kyllingfiket skjæres i litt store biter. Krydres med salt, pepper, chili og estragon og stekes i panne. Serveres på godt, grovt brød med aioli, hjertesalat og tomat. Gjerne bacon også, hvis du liker det.
cheni Skrevet 6. februar 2012 #16 Skrevet 6. februar 2012 Leste noe her en dag om en oppskrift med kyllingfilet, mangochutney og noe kremfløte og greier. Glemte desverre å skrive den ned, jeg får håpe den dukker opp på denne tråden:) Denne tror jeg at jeg har fått servert. Litt paprika, og gratinert med ost var det i tillegg på det jeg fikk Kjempegodt, vil også hå den oppskriften
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 8. februar 2012 #17 Skrevet 8. februar 2012 Takk alle, i morgen skal jeg prøve stekt ris og kyllingfilet med masse grønnsaker. Jeg er spent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå