Gå til innhold

Hva er godt å lage av kylling?

Anbefalte innlegg

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet (endret)

Jeg er ikke spesielt glad i kylling, har stort sett bare brukt det i wok tidligere. Noen tips?

Endret av eelis+kian ♥
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken.

Det finnes flere forskjellie. Synes den med rosa streker på er best :D

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Det finnes noen sånne svarte små esker med kyllingmiks i butikkene. De er veldig gode. Med ris og sausmix oppi pakken.

Det hørtes rart ut! Er det liksom med krydder og sånt til kyllingen? Hva gjør man med den etterpå?

Skrevet

Noe som er veeldig godt som ei venninne lagde til meg her for litt siden (hun er kokk) :P haha, men hun sa det var supergodt, og tross ingr var det faktisk helt fantastisk godt. Tro det eller ei.

Stek kyllingen halvveis ++, ta en form, hell 1 boks rømme, samt 1 glass med salsa (medium) "vanlig" str. bland det godt i formen, legg kyllingen oppi og sett i ovnen på 175 grader og la det stå i ca 20 minutter. Ha ris til.

Enkelt og smakfullt.

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Jente 2011, det hørtes spennende ut! Takk takk :)

Skrevet

kyllingfilet

løk

hvitløk

paprika

brokkoli

sopp

matfløte

litt salt og pepper

kutt grønnsakene, del kyllingen, stek alt, hell oppi fløten, la koke til brokkolien er passe. Spis med fullkornsspaghetti;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

kyllingfilet

løk

hvitløk

paprika

brokkoli

sopp

matfløte

litt salt og pepper

kutt grønnsakene, del kyllingen, stek alt, hell oppi fløten, la koke til brokkolien er passe. Spis med fullkornsspaghetti;)

Nam! Skal prøves :)

Tar gjerne imot flere tips!

Skrevet

Det hørtes rart ut! Er det liksom med krydder og sånt til kyllingen? Hva gjør man med den etterpå?

Ja det er kryddermix i poser. Man koker ris og steker kyllingen og har i kryddermixposer med saus. Jeg lager det nesten hver gang samboeren reiser bort med jobben, det er supergodt :)

Skrevet

Ja det er kryddermix i poser. Man koker ris og steker kyllingen og har i kryddermixposer med saus. Jeg lager det nesten hver gang samboeren reiser bort med jobben, det er supergodt :)

De fra toro?

Skrevet

Ja det er det vel :) Kjøpte akkurat en nå når jeg var på butikken.

Skrevet

Toro indisk chicken curry :D

Skrevet

juicy chicken er god! En sånn pose med stekepose og krydder.Husker ikke produsenten, jeg fikk den faktisk av isbilen... Logisk nok...

Skrevet

Leste noe her en dag om en oppskrift med kyllingfilet, mangochutney og noe kremfløte og greier. Glemte desverre å skrive den ned, jeg får håpe den dukker opp på denne tråden:)

Skrevet

Åh, kylling er jo sÅÅÅ godt! :D

Du kan lage wok (ekstra godt med cashew-nøtter og nudler), enchiladas, kyllingsalat, kylling i pitabrød, Tikka masala, Chicken curry (Knorr har en god eske med kryddermix, ris og marinade. Man trenger kyllingfile og en boks creme fraiche), stekt kylling med potetbÅter og salat, kyllingsuppe (kjøp en ferdig stekt kylling og lag kraft av beinet + grønnsaker, sil av kraften og tilsett fløte og kyllingbiter. NAM!). Ellers er det godt Å bare steke kylling i panna, variere med litt krydder. Grillkrydder, hvitløkskrydder, salt, pepper..

Åh, nÅ ble jeg sulten :P

Skrevet

Kyllingsandwich!

Kyllingfiket skjæres i litt store biter. Krydres med salt, pepper, chili og estragon og stekes i panne.

Serveres på godt, grovt brød med aioli, hjertesalat og tomat. Gjerne bacon også, hvis du liker det.

Skrevet

Leste noe her en dag om en oppskrift med kyllingfilet, mangochutney og noe kremfløte og greier. Glemte desverre å skrive den ned, jeg får håpe den dukker opp på denne tråden:)

Denne tror jeg at jeg har fått servert. Litt paprika, og gratinert med ost var det i tillegg på det jeg fikk :) Kjempegodt, vil også hå den oppskriften ;)

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet

Takk alle, i morgen skal jeg prøve stekt ris og kyllingfilet med masse grønnsaker. Jeg er spent :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...