Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende? Ang graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei smile.png

5 januar viste graviditets-tesen positiv. 9 januar begynte jeg og blø veldig, og hadde da en SA sad.png Så blødde jeg 7-8 dager og det opplevdes akkurat som en menstruasjon. Det var jo veldig tidlig i svangerskapet da, så gikk ikke til noen lege.

Det er jo i dag akkurat 4 uker siden jeg begynte og blø. Og nå på torsdag som var (02.02) fikk jeg skikkelig vondt i korsryggen. Og siden da har liksom "graviditets-tegnene" kommet for fullt.

-Veldig vondt i korsryggen

-Halsbrann

-Kort lunte

-Følelsen av at noe bare tapper meg helt for energi

-Noe stikking i livmors-område

-Opp på natten for å tisse (men det gjør jeg litt til vanlig også)

-Av og til plutselig svak kvalme

-Tungpusten

Men tok en graviditets-test idag mores, og den var negativ...

Er det bare kroppen som "tror" den er gravid etter SA-en?

Eller kan jeg bli gravid så fort etter en SA? Og er det da for tidlig og ta en test?

Noen som har vært i en lignende situasjon? Blir kjempe glad for svar, synes det er så forferdelig å gå her å lure :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har også ekstremt god luktesans. Lukter f.eks. limet som er brukt til å lime igjen ei Freja melkesjokolade. Det er vel ikke helt normalt? :) Ja og lukter helt andre snodige ting også de siste dagene..

Skrevet

Høres veldig ut som meg det der:) jeg var gravid igjen ca 4 uker etter en SA. jeg trodde symptomene bare ikke var forsvunnet ordentlig siden den første... men jeg testet ikke før jeg var 5 uker på vei. for jeg visste ikke at det kunne gå så fort:) så det kan godt være du er gravid igjen:) men det er også som du sier at kroppen kan tro at den fortsatt er gravid selv om den ikke er det.... så det er vel bare å vente å teste igjen:)

Masse lykke til!!

Skrevet

Tusen takk for svar :) Håper veldig jeg er gravid ;)

Men det er vel som du sier, tiden vil vise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...