Gå til innhold

Noen som har opplevd lignende? Ang graviditet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

5 januar viste graviditets-tesen positiv. 9 januar begynte jeg og blø veldig, og hadde da en SA :( Så blødde jeg 7-8 dager og det opplevdes akkurat som en menstruasjon. Det var jo veldig tidlig i svangerskapet da, så gikk ikke til noen lege.

Det er jo i dag akkurat 4 uker siden jeg begynte og blø. Og nå på torsdag som var (02.02) fikk jeg skikkelig vondt i korsryggen. Og siden da har liksom "graviditets-tegnene" kommet for fullt.

-Veldig vondt i korsryggen

-Halsbrann

-Kort lunte

-Følelsen av at noe bare tapper meg helt for energi

-Noe stikking i livmors-område

-Opp på natten for å tisse (men det gjør jeg litt til vanlig også)

-Av og til plutselig svak kvalme

-Tungpusten

Men tok en graviditets-test idag mores, og den var negativ...

Er det bare kroppen som "tror" den er gravid etter SA-en?

Eller kan jeg bli gravid så fort etter en SA? Og er det da for tidlig og ta en test?

Noen som har vært i en lignende situasjon? Blir kjempe glad for svar, synes det er så forferdelig å gå her å lure :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har også ekstremt god luktesans. Lukter f.eks. limet som er brukt til å lime igjen ei Freja melkesjokolade. Det er vel ikke helt normalt? smile.png Ja og lukter helt andre snodige ting også de siste dagene..

HI

Skrevet (endret)

Du kan være gravid igjen :)

Jeg var gravid utenfor livmoren og når jeg "mistet den ble jeg gravid 14 dager etterpå og nå har jeg en nydelig gutt på 7 mnd :)

Ta en test igjen om ett par dager.

Endret av Mamma`n til Will & Ailo <3
Skrevet

Tusen takk for svar :) Håper jeg er gravid. Vi har 3 fra før. Og jeg føler meg skikkelig gravid. Men er jo ingentig jeg kan gjøre enn å vente.. Men godt å høre at det går ann å bli gravid så fort etter :)

PS: wow, tiden går fort! Husker når du annonserte at du hadde fått Ailo, å så allerede 7 mnd! :) Kjempe skjønne gutter :) (Hvis det er de på bilde ;) )

Skrevet

Heihei! Jeg har opplevd lignende. Hadde en SA i uke 8, og rett etterpå var jeg gravid igjen:-) Termindatoen ble regnet ut fra dagen blødningene fra SA begynnte. Og nå har jeg en nydelig frisk og fin snart 8 mnd baby gutt :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...